С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 23 юли 2014, 15:16, 12221 прочитания

Официално: Петьо Блъсков е главен редактор на "Труд" (допълнена)

Журналистът Иван Михалев, който досега заемаше позицията, остава изпълнителен директор на "Медиа холдинг", компанията издател на вестника

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От днес издателят Петьо Блъсков е главен редактор на вестник "Труд". Краткият му коментар за "Капитал" беше: "Аз и до сега дефакто бях главен редактор на "Труд", вече съм и де юре".

По думите му около компанията издател на вестника "Медиа холдинг" няма никакви промени. Това се вижда и от Търговския регистър. На въпроса "Кога очаква Комисията за защита на конкуренцията да одобри сделката по придобиването на "Труд" и "Жълт Труд", Блъсков отговори, че това са административни подробности, от които не се интересува, защото има много работа във вестника. (виж карето)


От днес журналистът Иван Михалев, който до сега беше главен редактор на "Труд", ще е само изпълнителен директор на "Медиа холдинг" АД. Освен това по думите на Блъсков той ще се занимава с рекламата на вестниците и ще бъде ангажиран с други проекти.

Вече повече от три месеца, след като се появи новината, че Петьо Блъсков купува вестник "Труд", сделката, ако такава има, е обвита в мъгла. Нито в Търговския регистър, нито в регистрите на Комисията за защита на конкуренцията и този за особените залози има следа нещо подобно да се е случило. Огнян Донев и Любомир Павлов, които според последните качени документи в Търговския регистър, все още са мажоритарни собственици на "Медийна група България холдинг" - дружеството, което държи "Медиа холдинг" (фирмата, която издава в. Труд), не коментират нищо за сделката. Основните играчи – Венелина Гочева и Петьо Блъсков, предпочитат да не коментират подробности.

Петьо Блъсков е дългогодишен издател и основател на пресгрупите "168 часа" и "Монитор".
Той обяви, че купува "Труд" и "Жълт труд" в средата на април тази година, като на 16 април в Търговския регистър беше регистрирано дружество "Блъсков медиа" АД с основен предмет на дейност "придобиване и управление на проекти в областта на медиите, инвестиционна дейност, издателска дейност, сделки с интелектуална собственост, консултантски услуги". Негов собственик е синът му, Петьо Блъсков-младши. Той притежава 99% от акциите на дружеството, като капиталът е общо 50 хил. лв., но в момента на покупката са били внесени 25% от него. Останалите акции се държат от Донка Дончева, която с Блъскови - баща и син, е член на съвета на директорите на фирмата. Синът на Петьо Блъсков продължава да издава и в. "Репортер" (преди "Република" - бел. ред.). През 2007 година Блъсков продаде "Монитор", "Политика" и "Телеграф", на Ирена Кръстева. Тези издания са в основата на медийната империя на Кръстева и сина й, депутатът от ДПС Делян Пеевски.



Въпреки че сделката беше обявена преди три месеца се оказва, че Комисията за защита на конкуренцията не е била уведомена за нея, въпреки че е задължение на придобиващата страна да се обърне за разрешение за концентрация към антимонополния регулатор, съобщи пред "Капитал Daily" говорителят на комисията Марио Гаврилов.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември)

Новата кампания на БФС - равенство във футбола и обединение срещу дискриминацията; Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга; Браншови организации с инициатива за подобряване и развитие на дигиталната среда в България; Коледният дух в рекламата на John Lewis и др.

19 ное 2019, 836 прочитания

Защо телевизиите не разказват бизнес истории 5 Защо телевизиите не разказват бизнес истории

Ситуацията може да се промени чрез промени в Закона за радиото и телевизията

18 ное 2019, 4754 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмични новини за маркетинг и реклама (23 юли)

PR специалисти критикуват БНБ, ФАРА отново е отворена за заявки, Facebook ще работи и като магазин, а Twitter иска да работи и за бизнеса

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Раждането на 5G в България

2020-а ще бъде годината на едни от най-големите търгове за честоти досега, даващи началото на изграждането на 5G мрежа

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

20 въпроса: Силвия Великова

Казва, че не знае какво е рутина. И това личи от факта, че толкова години тя не е загубила хъса да задава въпроси

Приемно село

"Резиденция Баба" изпраща на село млади хора, които в продължение на три седмици опознават местните и техните традиции

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10