Nielsen придоби мажоритарен дял от Mediaresearch

След сливането компанията ще се преименува на Nielsen Admos

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-голямата изследователска агенция в света Nielsen придоби през изминалата седмица 51% в чешката агенция Mediaresearch. Купувачът е AC Nielsen Netherlands, тъй като централата на американската компания за Европа е базирана в Холандия. И двете компании активно оперират на българския пазар - MediaResearch от края на 2012 г., а Nielsen от 1994 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар