С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 31 юли 2014, 19:35, 3015 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама

Групата CME е увеличила приходите си през второто тримесечие, а "Нова броудкастинг груп" ще продава рекламното време на City TV

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Групата CME е увеличила приходите си през второто тримесечие
Павел Станчев, изпълнителен директор на bTV

Фотограф: Велко Ангелов

Медийната група Central European Media Enterprises (СМЕ) e увеличила приходите си през второто тримесечие на тази година, става ясно от отчета на компанията. Тя е собственик на българската телевизия bTV. Към края на юни постъпленията са 204.9 млн. долара, със 17% ръст спрямо същия период на миналата година. Данните са консолидирани, т.е. в тях влизат резултатите на всички дъщерни дружества на групата. Оперативната печалба преди амортизации и обезценки е 41.6 млн. долара. при едва 8 млн. долара година по-рано. Въпреки доброто представяне разбивка по държави показва, че в повечето CME е изгубила пазарен дял на база целодневна аудитория. В България той е паднал до 33.3%, с 0.8 процентни пункта под нивото си от юни миналата година. Най-голяма е била загубата в Словения – с 1.4 пункта до 35.3% дял. Единственото добро представяне е в Румъния, където пазарното присъствие е останало без промяна на ниво 25.5%.
Румъния и Чехия продължават да бъдат основните източници на приходи за СМЕ според отчета. И двата носят по около 60 млн. долара, а приносът на България е 24 млн. долара. Приходите от българския пазар са паднали с 6.6% на годишна база за разлика от тези в Чeхия, които са се покачили с 40%, а в Румъния – с близо 16%.

Harper's Bazaar ще използва Streamwize за онлайн магазина си

Платформата Streamwize, която позволява на потребителите да пазаруват онлайн, без да напускат сайта източник, става част от онлайн магазина ShopBAZAAR на модното списание Harper's BAZAAR. Streamwize технологията прилича на реклама, но всъщност разликата с традиционните форми е голяма. Платформата действа като "кутийка" микросайт, в която могaт да се разглеждат изображения, продукти и дори да се завърши транзакция, без да се напуска уебстраницата. Така тя помага за по-дълбоко ангажиране с бранда на клиента. Целта на Streamwize е да реши един от основните проблеми на компаниите - да успее да задържи потребителите на сайта, дори и след покупка. Клиентите могат да купуват позициониране в печатното и дигиталното издание на списанието. Със Streamwize компаниите могат да предлагат ексклузивно продуктите си в "отделен" магазин или "браузър в браузъра", който списанието ще предлага срещу твърда цена. Модната къща J.McLaughlin беше първият бранд, който се възползва от възможностите на платформата, като средното време, прекарано на уебсайта, се увеличи с 36% годишно.

"Нова броудкастинг груп" ще продава рекламното време на City TV
Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова тв"

Фотограф: ВЕЛКО АНГЕЛОВ

От 1 август тази година "Нова броудкастинг груп", която е собственик на "Нова тв" и част от шведската Modern Times Group, ще представлява CITY TV пред рекламната индустрия в България. Музикалната телевизия е част от Communicorp Group, която освен CITY TV притежава "БГ радио", Радио 1, Радио 1 Рок, "Радио енерджи", "Вероника", радио Nova и радио "Сити". "Вярваме, че телевизия CITY, водещата музикална телевизия в България, с много силен бранд, с хитово звучене и подчертано младежка аудитория, ексклузивен партньор на MTV за България, ще бъде ценна добавка към каналите, които MTG продава. Партньорството ни ще донесе ползи както за нас и за MTG, така и за рекламодателите, които търсят директен достъп до младата и активна българска аудитория", коментира Николай Янчовичин, управител на CITY TV. Така "Нова броудкастинг груп" вече ще управлява продажбите на общо 6 международни медийни групи и 16 телевизионни канала. Към момента компанията отговаря за рекламните продажби в България на FOX International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Channels (Discovery Channel и TLC), Disney Channel, Cartoon Network и AXN. Сделката става точно след като от "Нова броудкастинг груп" обявиха намеренията си да сменят доставчика си на пийпълметрични данни - от ГАРБ на MediaResearch.

Блогинг платформата Medium стартира споносирано съдържание с BMW



Дизайн блогът re:form, който е част от блогинг платформата Medium, става официално спонсориран от BMW. Друга форма на реклама освен логото на автомобилната компания и краткия текст sponsored by BMW, няма, но това може да се промени в бъдеще. Екипът на Medium планира да работи с BMW и комуникационните агенция на компанията, като се ангажира да създаде четири до пет материала за автомобилопроизводителя. Историите ще излязат на страниците на блога, обозначени като спонсорирани и публикувани през профила на BMW, твърдят от AdAge. Името Medium се свързва както с минималистичния дизайн, така и с добрата типография на сайта. Те са и причината блогинг платформата да е толкова привлекателна за модерни брандове като BMW. Голямото предизвикателство пред екипа на Medium ще бъде начинът, по който да интегрират рекламно съдържание, без да изгубят минималистичната визия, която потребителите толкова много ценят.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август)

Българската реклама в чужбина; Google обновява снимките от български градове; CBS и Viacom се обединяват

20 авг 2019, 507 прочитания

Българската реклама в чужбина 1 Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 2171 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Два пъти мери...

Войната за налагане на нова пийпълметрична агенция ще бележи остатъка от 2014 г.

Обезлесяването в Бразилия: "Капитан Моторна резачка" срещу Амазонската гора

Бразилският президент Болсонаро отхвърля наложения му прякор, но при неговото управление загубата на дървесна покривка опасно се ускорява

Новият безплатен брокер

Търговията с акции без комисиона става по-достъпна благодарение на млади подривни компании

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда