Два пъти мери...

Войната за налагане на нова пийпълметрична агенция ще бележи остатъка от 2014 г.

От една година сравнението на данните за гледаемостта на телевизиите между двете пипълметрични системи - ГАРБ и Mediaresearch, показва смущаващи разлики. Това логично поражда сериозно напрежение на пазара между двете най-гледани телевизии - bTV и "Нова тв".

Първият канал работи с данните на ГАРБ, вторият с тези на Mediaresearch. И двете телевизии са категорични, че това е изборът им и не са склонни на отстъпки и преговори. В едно са единодушни - че пийпълметричната агенция трябва да е една и в нея да имат пълно доверие всички играчи на пазара. Коя обаче да е тя? Кого ще избере пазарът?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се