Два пъти мери...
Войната за налагане на нова пийпълметрична агенция ще бележи остатъка от 2014 г.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От една година сравнението на данните за гледаемостта на телевизиите между двете пипълметрични системи - ГАРБ и Mediaresearch, показва смущаващи разлики. Това логично поражда сериозно напрежение на пазара между двете най-гледани телевизии - bTV и "Нова тв".
Първият канал работи с данните на ГАРБ, вторият с тези на Mediaresearch. И двете телевизии са категорични, че това е изборът им и не са склонни на отстъпки и преговори. В едно са единодушни - че пийпълметричната агенция трябва да е една и в нея да имат пълно доверие всички играчи на пазара. Коя обаче да е тя? Кого ще избере пазарът?
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Докато телевизиите се дърлят за реклами, интернет медиите печелят аудитория все повече.
До коментар [#1] от "kas.":
Е, те и трите големи телевизии присъстват в Интернет с различни бизнес модели. Едните имат Voyo, другите - Vbox, а отделно пълнят сайтовете си с видеоновини и различни продукции. Дори бедната БНТ качва почти всичките си предавания на сайта макар и с лошо качество.
Телевизиите в Бг приличат на западнала бакалия.Само стари предавания,претоплени манджи и нищо ново,ако все пак има нещо,то е пошло,под всякаква критика,за потребители без всякакъв вкус .
Като цяло НоваТВ искат да спечелят играта, но могат да го постигнат само и единствено като сменят съдията на мача с техен човек...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.