"България он ер", ТВ7 и bTV са получили най-много за реклама на еврофондове
В сравнение с договорите от предишни правителства има разместване на медиите с най-големи приходи


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Свързаната с "Химимпорт" медийна група "България он ер", подкрепящата властта "ТВ Седем" и "БТВ медиа груп" са големите печеливши от държавните поръчки за реклами на европейски програми, показва справка на Министерския съвет за периода 1 юни 2013 г. – 30 юни 2014 г. Само телевизията "България он ер" е получила близо 860 хил. лв. за реклами, повечето за програма "Конкурентоспособност", отделно приходи имат едноименното радио и дружеството "България он ер", което притежава интернет сайта Investor.bg. Общата сума, получена от медийната група, е близо 1.2 млн. лв. Отделно 96 хил. лв. е приходът на "Медийна група Черно море", далеч по-малка, и също свързана с "Химимпорт" чрез контролиращият я "Холдинг Варна".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
13 коментара
Честито на победителите.
" Групата на "Икономедиа", издател на "Капитал Daily", няма никакви приходи от поръчките за популяризиране на европейски програми."
>>> Бате, оно Прокопиев е пуснАл таа статия оти го е ед дека ние сме оправни и пробивни, и знаеме ка ъ се разбЕреме като ора со тия къде даат парите, а он не ги мое теа раоти...
Това последното беше само трейлъра. Който иска да гледа оригиналния афиш - утре на обяд да седне в снек бара под археологическия музей, в "Опера", "Табиет" и другите известни заведения, където работещите на жълтите павета си правят срещите с колеги, партийни координатори, "консултанти по програми", журналисти, политически пиари и останалия кадрил с отношение към "разпределението на бюджетните средства"
Много ясно, че на първо място ще е медия, занимаваща се с икономически теми. Все пак между тях и босфор тв разликата е сравнително малка. Капитал и Дневник не знам защо не са взели, може би защото нямат нито телевизия, нито радио.
ПС. Винаги ми е било смешно това, че лингва франга на жълтите павета е шопскоциганският. При всичките му прависти, журналисти, телевизионни водещи, учени от сградата на СУ и БАН, повечето при това родени в провинцията, ако държат на нивото си, трябва да общуват с другите представители на този биотоп, използвайки "Ач'" вместо "Аз ще", "каем" вместо "кажа", "сметай къф" вместо "смятай какъв", "ъ" вместо "да" и т.н. Айде, за мен не е голяма философия да си припомня, как съм си говорил с децата на шопите, обезщетени с първите етажи от блока, Но за някой от 5 години в София би трябвало да е голяма мъка, а те се спраят отлично. Тук-таме пропускат някое "чье" , другото е за 6+
Добра статия,сега ако публикувате и колко плащат на мултиплексите.
Аз си задавам въпроса как така България он ер с 3 процента пазарен дял са им дали толкова пари?
До коментар [#7] от "stefan_ivanov":
Я, чистонови тролове.
Според теб, ако трябва да рекламираш краставици, на пазара ли ще отидеш или в детската градина?
Ето как се подхранват удобните медии на властта, която и да е тя - стига да пуска удобни реклами - тези неща са си кражба
Честно какъв он еър кви пет лева, ама бъркат в нашия джоб ...
Тези пари така или иначе са отделени за медиите. Дано да ги оползотворят смислено.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.