DDB София стана рекламна агенция на "Глобул"

NEXT-DC ще поеме дигиталното обслужване на мобилния оператор

След смяната на собствеността в "Глобул" Telenor избра и нови рекламни партньори
След смяната на собствеността в "Глобул" Telenor избра и нови рекламни партньори
След смяната на собствеността в "Глобул" Telenor избра и нови рекламни партньори    ©  Надежда Чипева
След смяната на собствеността в "Глобул" Telenor избра и нови рекламни партньори    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

DDB София вече ще се грижи за рекламното обслужване на "Глобул", а NEXT-DC става дигитална агенция на мобилния оператор, съобщиха от компанията. Двете агенции поемат обслужването на телекома след конкурс, който се проведе в последните няколко седмици. За медиа купуването на "Глобул" пък от началото на годината се грижи PHD, която заедно с DDB София е част от групата OMD.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    marketologist avatar :-|
    marketologist
    • - 3
    • + 10

    Малко пояснение: явно "Ди Ди Би" (пиша я така, понеже не давате латиница) е избрана за ТВОРЧЕСКА рекламна агенция на Глобул. Медийната е "Пи Ейч Ди", а дигиталната - "НЕКСТ Ди Си". Защо пояснявам? Защото поне към 80% от рекламния бюджет ще отиде за закупуване на медийно време и място, и медиа планиране, т.е. ще мине през Пи Ейч Ди, а не през другите две. Пи Ейч Ди е от групата Оу Ем Ди, както и Ди Ди Би, но нещо не вярвам да я владее критското гърче Анджело (не обичаше да го наричат Ангелос, както са го кръстили) Парасхакис, което уж командва Ди Ди Би.
    Значи, повечето пари са се отдалечили от Краси Гергов, който, след като съвсем в началото на прехода беше поставен от БКП и ДС да командва рекламата в България, днес владее Огълви енд Мейдър (България) - бившата творческа агенция на Глобул, както и нейната медийна агенция Майндшеър (България), а косвено и Ди Ди Би (както впрочем и поне 2/3 от българския рекламен пазар и агенциите).
    Хубаво, защото Гергов е нагъл профан, а Парасхакис - трескаво деен параноик с мания за величие (вероятно вече посмачкана от българската му съпруга, взета на времето от дипломатическия клуб, с която си имат и поне 2 (не ги следя) дечица), усвоен от червената БГ-мафия преди 10 г.

    Нередност?
  • 2
    zhelez avatar :-|
    Жижо
    • - 1
    • + 5


    До коментар [#1] от "marketologist":

    забрави да кажеш, че също така е и илюминат

    Нередност?
  • 3
    marketologist avatar :-|
    marketologist
    • + 4

    До коментар [#2] от "Жижо":

    Кой да е илюминат? Гергов ли? Ами, ако при тях взимат манекени от ДС, може и да е.

    Нередност?
  • 4
    indeo avatar :-|
    id
    • - 3
    • + 1

    Глобул е много зле!

    Нередност?
  • 5
    sstefanivanov80 avatar :-|
    stefan_ivanov
    • + 3

    Според мен нещата стоят така:г-жа Тупарева и Чучков Брадърс са им правели рекламите на Глобул.

    Нередност?
  • 6
    harald_blatand avatar :-|
    Harald Blåtand
    • + 5

    Каквото и да става в БГ рекламата ще е малка и провинциална. Всички тези "светила" на рекламата които се подвизават в София в Дубай или Абу Даби няма да минат и за секретарки.

    Нередност?
Нов коментар