Дидие Щосел: С влизането на Nielsen динамиката на българския телевизионен пазар ще се промени
Главният изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Профил
Дидие Щосел е главен изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" от 2012 г. Преди да заеме този пост, е заместник-председател на борда на директорите на "Нова тв" от 2009 г. Бил е председател на борда на директорите на "Болкан медия груп" в периода между 2007 и 2009 г.През 2002 г. той учредява Apace Media – дружеството, чрез което осъществява инвестиционната си стратегия в България. Дидие Щосел е председател на борда на Eastern European Media Holdings S.A., дружеството, което притежава 5% от акциите в "Нова тв".
Има магистърска степен от INSEAD и е специализирал управление на институциите в ЕС в университета ENA в Париж. Преди пристигането си в България през 2005 г. е заемал различни позиции в организации в Лондон, включително позицията главен изпълнителен директор на "HSBC Инвестиционно банкиране".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
Златния Орфей на ТВ пазара започна,както в политиката има платени социологически агенции към някои партии,така ще има и "независими"платени пийпълметрична агенции.Нямам нищо против г-н Щосел,ама да ми говориш за конкуренция на телевизионния пазар при три телевизии е смешно.
До коментар [#1] от "chicago514":
Какво има да измерват- бнт, нова и бтв гледат 80% жени над 50 години. Изключение направи под прикритие, гледано масово от първо поколение граждани от панелните комплекси. Очаква се Nielsen да революционират тв-реклмания пазар и да форсират продажбата на редица артикули. България да стане световен лидер по консумация на прах за пране на глава от населението и на незнайни полуфабрикати за вечеря. За огромно съжаление при дамските превръзки няма как да има ръст - застаряла е женската публика на трите големи и вече не му трябват.
До коментар [#1] от "chicago514":
До коментар [#2] от "_tsiki_":
Май и двамата сте пропуснали важната дума "кросмаркет" в статията. :)
Със сигурност, идването на Nielsen в България е добра новина за всички (може би само не за bTV). В Америка Nielsen си е направо институция (с безупречна репутация), и дори Family Guy имат цял епизод посветен на нея :)
До коментар [#3] от "tamada":
Разбира се - крос маркет
От година г-н Щосел където сяда и става все за интернет и крос-маркет говори Иначе няма как да докаже че има най-голям пазарен дял - какъвто всъщност му изкарва МедияРисърч - вече Нилсен
Нещо което елегантно е пропуснал да спомене в интервюто
Доказването - не постигането - на първенство на пазара е основна цел на Нова от години Поради което те винаги ползват не тази агенция за пийпълметрия която ползват всички останали
Преди ГАРБ беше независимата и световна - по стандарти на ГФК агенция - сега е Нилсен Който ги вади първи - той е световният стандарт
До коментар [#4] от "karen_walker":
Ще ви разочаровам драга Карен
Който следи темата не може да не си зададе въпроса защо Нилсен напусна меренето на интернет у нас преди година Остана само полската агенция Гемиус
А и - нещо пречеше ли на Нилсен да влезе директно да мери телевизионните рейтинги в България досега
Компанията си остава МедияРисърч Не Нилсен Макар и с 49 %
Повече прилича на сделка Нилсен да дели печалбата с чехите и да дава марката - отколкото да се юрва да харчи пари за американско качество на меренето на малък и мърляв пазар като нашия Никога няма да си ги върне
"Ако се върнем обратно на въпроса за рекламния пазар - предлагането е стабилно, търсенето по мое мнение може само да нараства, следователно и цените може да се увеличат."
Само въпрос на време е да се повтоеи сценарият с мобилните оператори. Кой сега би си куоил фиксиран телефон? За да говори с някой в "чужбина"? До 10г. кой ще гледа ефирна или кабелна телевизия, дремейки да изтече поредният рекламен блок и така 4 пъти всеки час? И това за какво? Заради някакво блудкаво риалити?
ГАРБ никога не са имали нищо общо с GfK. Никога.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.