Седмични новини за маркетинг и реклама (21 август)
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама (21 август)

Седмични новини за маркетинг и реклама (21 август)

NEXT-DC вече работи за Globul и Brown-Forman; интернет се използва повече през мобилни устройства, откокото през настолен компютър във Великобритания; Google и Facebook следят кои реклами водят до покупка или телефонно обаждане

Мария Манолова
4103 прочитания

NEXT-DC вече работи за Globul, Brown-Forman и Cartoon Network

Дигиталната агенция NEXT-DC ще поеме обслужването на брандовете Jack Daniel’s и Finlandia на компанията за производство на алкохол Brown-Forman. Тя ще поеме местното позициониране и комуникация на двете марки. NEXT-DC ще партнира и с глобалните творчески агенции Wieden+Kennedy (за Finlandia) и Arnold Worldwide (за Jack Daniel’s). "Агенцията беше избрана на база успешните проекти за други чуждестранни премиум марки," обясняват от екипа.

Преди няколко седмици NEXT-DC спечели за свой клиент и Globul. Агенцията поема дигиталното обслужване на телекома, докато за всичко останало ще се грижи DDB София. Сред останалите клиенти на NEXT-DC са детският телевизионен канал Cartoon Network. "Миналата година Turner Entertainment Networks UK се свързаха с нас ни поканиха за участие в пич за кампания за новия сезон на Ben Ten. Ние им предложихме идея за интересна дигитална кампания, която съдържа в себе си и experiential marketing подход," коментира акаунт директорът в агенцията Моника Симеонова. "Идеята беше одобрена още миналата година и тази есен ще бъде адаптирана на няколко пазара извън България," довършва тя. Това не е първата кампания на агенцията за Cartoon Network. През 2014 NEXT-DC осъществи още няколко кампании за новите сезони на Adventure Time, Regular Show и Gumball, които също бяха имплементирани в Румъния и Русия.

В момента рекламната агенция изпълнява кампанията Open Your City за Heineken. Нейната цел е да "вдъхновява любителите на бранда от цялата страна да бъдат откриватели и да излизат извън установените правила на ежедневието си", коментират от NEXT-DC. Тя приканва хората да снимат любимите си места в и преживявания в града и да ги споделят онлайн с хаштага #opensofia. В първия етап на кампанията всички снимки влизат в сайта opensofia.bg, където всеки може да ги разгледа. "През септември Heineken ще предизвика почитателите си да покажат колко добре познават града, в който живеят. Кампанията включва за първи път в България Google glass да бъде използван като рекламен инструмент," казват от NEXT-DC.

Трафикът от мобилни устройства задминава настолните компютри във Великобритания

Социалната мрежа Facebook изпробва система, която ще отличава статиите на сатирични издания като The Onion (а в българския вариант - например "НеНовините") от класическото новинарско съдържание, съобщава Forbes. "Правим тест, при който етикетът [Сатира] се появява до линковете към такова съдържание", коментира говорите на Facebook, цитиран от The Guardian. "Това е следствие от факта, че получаваме обратна връзка от потребители, които искат по-ясно разграничение между сатиричните и новинарските статии", довършва той. Етикетът трябва да ориентира потребителите кое съдържание е истинско и кое измислено. "Може да се шокираш какво се случва на лицето ти, когато използваш слънцезащитен крем. То шокира тези хора" и "Време е да приемем, че депресията е истинска освен при тинейджърите, които просто са раздразнителни" са две заглавия, с които The Wire показва, че границата между истина и измислица във Facebook понякога е трудно различима.

NEXT-DC вече работи за Globul, Brown-Forman и Cartoon Network


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK