Живот на дъното
Събитията и тенденциите, които променят рекламния пазар през първата половина на 2014 г..
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От Световното първенство по футбол тази година можем да направим два глобални извода: Бразилия скоро няма да си върне изгубената футболна слава, а Германия ще доминира европейския и световния футбол още дълго. Ако пренесем размишленията на местно ниво обаче, изводът е само един: нищо не работи толкова добре за рекламата, колкото световните състезания.
Първенството е събитие номер едно за годината: първият мач успя да доведе на обществената телевизия 771 хил. зрители, а на финала между Бразилия и Германия - общо 1.2 млн. души. БНТ се хвали и с допълнителен един милион посещения онлайн. Повишеният интерес на зрителите значи повишен интерес на рекламодателите. С други думи, от началото на годината пазарът на реклама е пораснал. По правило това се усеща най-вече в БНТ и в интернет. Ако се загледаме по-внимателно обаче, има и други по-дребни двигатели, които го движат напред.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Head&Shoulders е бранд на Проктър, не на Юниливър
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.