Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания

   ©  Георги Кожухаров
   ©  Георги Кожухаров

"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


47 коментара
  • 1
    nicks avatar :-|
    nicks

    Точно МенТел да е честна ?!?

  • 2
    alex_yordanov avatar :-|
    alex_yordanov

    Въпрос към консултант на МТел: "Извинете, може ли да продължим договора при същите условия?".
    Отговор:"Съжаляваме, но вече не предлагаме тази възможност. Трябва към някои от новите планове."
    Реплика: "Но те не са така изгодни за мен както е старият договор."
    Отговор: "Съжаляваме. Това предлагаме в момента".
    ...........................Ти Водиш.

  • 3
    2.5 avatar :-|
    2.5

    Първият клип новата умна агенция директно е гепила от Apple.
    В традициите на добрия нашенски “криейтифф”!

  • 4
    gabaro avatar :-?
    Gabaro

    На мен пък ми допадат клиповете и посоката, в която поемат.
    Няма как да се избяга от хейта, който се носи в мрежата, но това е може би най-правилния вариант да се преобразува той в нещо позитивно.
    Ще поживеем, ще видим. :)

  • 5
    kokotom1 avatar :-|
    kokotom1

    Само чакам да ми изтече договора и дим да ме няма от мтел.

  • 6
    voxy avatar :-|
    voxy

    До коментар [#2] от "alex_yordanov":

    това че някой е подписал промоционален договор не значи, че завинаги може да се възползва от промоцията като преподписва, това все едно да се оплачеш, че Кока Кола вече не е с черни капачки с вероятност да спечелиш чаша

  • 7
    tww09306483 avatar :-|
    Petleshev

    Вместо да наливат безумни пари в реклама, може наистина да започнат да правят нещо за клиентите си, без да се мъчат да ги лъжат на дребно...! Като например с първоначалното таксуване или таксуването, което ти се включва при гласова поща - независимо, че не си оставил съобщение... Ей такива едни дребни работи, които малко по-малко, могат да обърнат негативното отношение! Не казвам, че ще стане веднага, както и това че само една рекламна кампания оправя нещата...! Хората наистина ще усетят, кога има промяна в отношението към тях! Но засега такова няма!

  • 8
    hm avatar :-|
    хм

    топ три на компаниите с негативен имидж у нас:
    -Ментел (лидер в класацията и компания "Титаник" като цяло)
    -ъТВ
    -Близу

    консултант на МенТел ме излъга пред 5г, че по всяко време мога да си променя договора и да сменя плана!

    бях им клиент повече от 10г и им имах доверие!

  • 9
    Slick avatar :-|
    Slick

    Вода в реката, прах в очите и т.н. С РАДОСТ вече не съм им клиент, особено след колосалната тъпотия с фактурите.

  • 10
    geordgeo avatar :-|
    geordgeo

    Както се казва - за всеки влак си има пътници, ама тези, във влака на Мтел намаляха драстично и ще трябва доста да се потрудят от там, за да не се окаже, че е останал само обслужващия персонал...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход