"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.
"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.
Рекламата е първият голям проект на новата обслужваща агенция, с която "Мтел" избра да работи в края на юни - The Smarts. "Ти водиш" се разпространяваше в пълен микс от канали - телевизия, преса, външна реклама. Рекламата има собствен сайт (www.tivodish.bg), използваше нестандартни телевизионни формати, посланието "Ти водиш" се появи по тротоарите в София, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов", в социалните мрежи и като късметчета за кафе.
В официалното съобщение от агенцията обясняват, че именно с идеята за "Ти водиш" са спечелили конкурса за творческо обслужване на "Мтел". "Тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното," обясняват от The Smarts. "Ти водиш" е насочена както към потребителите на мобилния оператор, така и към служителите на "Мтел", "които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката "Мтел" – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна".
"Мтел" обещаваше много сходни неща и с ребрандирането си през 2012г. Година по-рано телекомът нае консултанската компания Saffron Brand Consultants, която да промени облика на марката. "Накрая предложихме идеята "повече за теб" и ценностите "без усилие, лично отношение, лидерство. Абсолютна противоположност на това, за което "М-тел" беше смятано дотогава - далечна, арогантна, а може би и с остарял бранд," каза след края на проекта творческият директор на агенцията Гейбър Шрайър.
След като използва опита на външните консултанти обаче, "Мтел" възложи на дотогавашната си рекламна агенция - Demner, Berlicek & Bergmann да използва новата концепция в клиповете и комуникацията на марката оттам-нататък. Година и половина по-късно телекомът вече е с нов маркетинг директор, а от юли - и с нова рекламна агенция.
Ето и двата клипа, с които "Мтел" обещава, че ще поеме в нова посока:
"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.
"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.
47 коментара
Точно МенТел да е честна ?!?
Въпрос към консултант на МТел: "Извинете, може ли да продължим договора при същите условия?".
Отговор:"Съжаляваме, но вече не предлагаме тази възможност. Трябва към някои от новите планове."
Реплика: "Но те не са така изгодни за мен както е старият договор."
Отговор: "Съжаляваме. Това предлагаме в момента".
...........................Ти Водиш.
Първият клип новата умна агенция директно е гепила от Apple.
В традициите на добрия нашенски “криейтифф”!
На мен пък ми допадат клиповете и посоката, в която поемат.
Няма как да се избяга от хейта, който се носи в мрежата, но това е може би най-правилния вариант да се преобразува той в нещо позитивно.
Ще поживеем, ще видим. :)
Само чакам да ми изтече договора и дим да ме няма от мтел.
До коментар [#2] от "alex_yordanov":
това че някой е подписал промоционален договор не значи, че завинаги може да се възползва от промоцията като преподписва, това все едно да се оплачеш, че Кока Кола вече не е с черни капачки с вероятност да спечелиш чаша
Вместо да наливат безумни пари в реклама, може наистина да започнат да правят нещо за клиентите си, без да се мъчат да ги лъжат на дребно...! Като например с първоначалното таксуване или таксуването, което ти се включва при гласова поща - независимо, че не си оставил съобщение... Ей такива едни дребни работи, които малко по-малко, могат да обърнат негативното отношение! Не казвам, че ще стане веднага, както и това че само една рекламна кампания оправя нещата...! Хората наистина ще усетят, кога има промяна в отношението към тях! Но засега такова няма!
топ три на компаниите с негативен имидж у нас:
-Ментел (лидер в класацията и компания "Титаник" като цяло)
-ъТВ
-Близу
консултант на МенТел ме излъга пред 5г, че по всяко време мога да си променя договора и да сменя плана!
бях им клиент повече от 10г и им имах доверие!
Вода в реката, прах в очите и т.н. С РАДОСТ вече не съм им клиент, особено след колосалната тъпотия с фактурите.
Както се казва - за всеки влак си има пътници, ама тези, във влака на Мтел намаляха драстично и ще трябва доста да се потрудят от там, за да не се окаже, че е останал само обслужващия персонал...