Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"
С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.
"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
47 коментара
Точно МенТел да е честна ?!?
Въпрос към консултант на МТел: "Извинете, може ли да продължим договора при същите условия?".
Отговор:"Съжаляваме, но вече не предлагаме тази възможност. Трябва към някои от новите планове."
Реплика: "Но те не са така изгодни за мен както е старият договор."
Отговор: "Съжаляваме. Това предлагаме в момента".
...........................Ти Водиш.
Първият клип новата умна агенция директно е гепила от Apple.
В традициите на добрия нашенски “криейтифф”!
На мен пък ми допадат клиповете и посоката, в която поемат.
Няма как да се избяга от хейта, който се носи в мрежата, но това е може би най-правилния вариант да се преобразува той в нещо позитивно.
Ще поживеем, ще видим. :)
Само чакам да ми изтече договора и дим да ме няма от мтел.
До коментар [#2] от "alex_yordanov":
това че някой е подписал промоционален договор не значи, че завинаги може да се възползва от промоцията като преподписва, това все едно да се оплачеш, че Кока Кола вече не е с черни капачки с вероятност да спечелиш чаша
Вместо да наливат безумни пари в реклама, може наистина да започнат да правят нещо за клиентите си, без да се мъчат да ги лъжат на дребно...! Като например с първоначалното таксуване или таксуването, което ти се включва при гласова поща - независимо, че не си оставил съобщение... Ей такива едни дребни работи, които малко по-малко, могат да обърнат негативното отношение! Не казвам, че ще стане веднага, както и това че само една рекламна кампания оправя нещата...! Хората наистина ще усетят, кога има промяна в отношението към тях! Но засега такова няма!
топ три на компаниите с негативен имидж у нас:
-Ментел (лидер в класацията и компания "Титаник" като цяло)
-ъТВ
-Близу
консултант на МенТел ме излъга пред 5г, че по всяко време мога да си променя договора и да сменя плана!
бях им клиент повече от 10г и им имах доверие!
Вода в реката, прах в очите и т.н. С РАДОСТ вече не съм им клиент, особено след колосалната тъпотия с фактурите.
Както се казва - за всеки влак си има пътници, ама тези, във влака на Мтел намаляха драстично и ще трябва доста да се потрудят от там, за да не се окаже, че е останал само обслужващия персонал...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.