С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
47 25 авг 2014, 13:19, 19759 прочитания

Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

 "Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.


Рекламата е първият голям проект на новата обслужваща агенция, с която "Мтел" избра да работи в края на юни - The Smarts. "Ти водиш" се разпространяваше в пълен микс от канали - телевизия, преса, външна реклама. Рекламата има собствен сайт (www.tivodish.bg), използваше нестандартни телевизионни формати, посланието "Ти водиш" се появи по тротоарите в София, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов", в социалните мрежи и като късметчета за кафе.

В официалното съобщение от агенцията обясняват, че именно с идеята за "Ти водиш" са спечелили конкурса за творческо обслужване на "Мтел". "Тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното," обясняват от The Smarts. "Ти водиш" е насочена както към потребителите на мобилния оператор, така и към служителите на "Мтел", "които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката "Мтел" – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна".

"Мтел" обещаваше много сходни неща и с ребрандирането си през 2012г. Година по-рано телекомът нае консултанската компания Saffron Brand Consultants, която да промени облика на марката. "Накрая предложихме идеята "повече за теб" и ценностите "без усилие, лично отношение, лидерство. Абсолютна противоположност на това, за което "М-тел" беше смятано дотогава - далечна, арогантна, а може би и с остарял бранд," каза след края на проекта творческият директор на агенцията Гейбър Шрайър.



След като използва опита на външните консултанти обаче, "Мтел" възложи на дотогавашната си рекламна агенция - Demner, Berlicek & Bergmann да използва новата концепция в клиповете и комуникацията на марката оттам-нататък. Година и половина по-късно телекомът вече е с нов маркетинг директор, а от юли - и с нова рекламна агенция.

Ето и двата клипа, с които "Мтел" обещава, че ще поеме в нова посока:




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2352 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2536 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Twitter отвори рекламната си платформа за България

Социалната мрежа разширява услугата си в Централна и Източна Европа, а официален партньор е агенцията HTTPool

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10