Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
47 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nicks avatar :-|
    nicks
    • - 7
    • + 108

    Точно МенТел да е честна ?!?

    Нередност?
  • 2
    alex_yordanov avatar :-|
    alex_yordanov
    • - 4
    • + 185

    Въпрос към консултант на МТел: "Извинете, може ли да продължим договора при същите условия?".
    Отговор:"Съжаляваме, но вече не предлагаме тази възможност. Трябва към някои от новите планове."
    Реплика: "Но те не са така изгодни за мен както е старият договор."
    Отговор: "Съжаляваме. Това предлагаме в момента".
    ...........................Ти Водиш.

    Нередност?
  • 3
    2.5 avatar :-|
    2.5
    • - 2
    • + 73

    Първият клип новата умна агенция директно е гепила от Apple.
    В традициите на добрия нашенски “криейтифф”!

    Нередност?
  • 4
    gabaro avatar :-?
    Gabaro
    • - 53
    • + 17

    На мен пък ми допадат клиповете и посоката, в която поемат.
    Няма как да се избяга от хейта, който се носи в мрежата, но това е може би най-правилния вариант да се преобразува той в нещо позитивно.
    Ще поживеем, ще видим. :)

    Нередност?
  • 5
    kokotom1 avatar :-|
    kokotom1
    • - 5
    • + 71

    Само чакам да ми изтече договора и дим да ме няма от мтел.

    Нередност?
  • 6
    voxy avatar :-|
    voxy
    • - 55
    • + 22

    До коментар [#2] от "alex_yordanov":

    това че някой е подписал промоционален договор не значи, че завинаги може да се възползва от промоцията като преподписва, това все едно да се оплачеш, че Кока Кола вече не е с черни капачки с вероятност да спечелиш чаша

    Нередност?
  • 7
    tww09306483 avatar :-|
    Petleshev
    • - 4
    • + 67

    Вместо да наливат безумни пари в реклама, може наистина да започнат да правят нещо за клиентите си, без да се мъчат да ги лъжат на дребно...! Като например с първоначалното таксуване или таксуването, което ти се включва при гласова поща - независимо, че не си оставил съобщение... Ей такива едни дребни работи, които малко по-малко, могат да обърнат негативното отношение! Не казвам, че ще стане веднага, както и това че само една рекламна кампания оправя нещата...! Хората наистина ще усетят, кога има промяна в отношението към тях! Но засега такова няма!

    Нередност?
  • 8
    hm avatar :-|
    хм
    • - 5
    • + 51

    топ три на компаниите с негативен имидж у нас:
    -Ментел (лидер в класацията и компания "Титаник" като цяло)
    -ъТВ
    -Близу

    консултант на МенТел ме излъга пред 5г, че по всяко време мога да си променя договора и да сменя плана!

    бях им клиент повече от 10г и им имах доверие!

    Нередност?
  • 9
    Slick avatar :-|
    Slick
    • - 3
    • + 46

    Вода в реката, прах в очите и т.н. С РАДОСТ вече не съм им клиент, особено след колосалната тъпотия с фактурите.

    Нередност?
  • 10
    chip avatar :-|
    chip
    • - 3
    • + 39

    Както се казва - за всеки влак си има пътници, ама тези, във влака на Мтел намаляха драстично и ще трябва доста да се потрудят от там, за да не се окаже, че е останал само обслужващия персонал...

    Нередност?
Нов коментар