Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания

Мария Манолова
20085 прочитания

© Георги Кожухаров


"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.

Рекламата е първият голям проект на новата обслужваща агенция, с която "Мтел" избра да работи в края на юни - The Smarts. "Ти водиш" се разпространяваше в пълен микс от канали - телевизия, преса, външна реклама. Рекламата има собствен сайт (www.tivodish.bg), използваше нестандартни телевизионни формати, посланието "Ти водиш" се появи по тротоарите в София, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов", в социалните мрежи и като късметчета за кафе.

В официалното съобщение от агенцията обясняват, че именно с идеята за "Ти водиш" са спечелили конкурса за творческо обслужване на "Мтел". "Тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното," обясняват от The Smarts. "Ти водиш" е насочена както към потребителите на мобилния оператор, така и към служителите на "Мтел", "които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката "Мтел" – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна".

"Мтел" обещаваше много сходни неща и с ребрандирането си през 2012г. Година по-рано телекомът нае консултанската компания Saffron Brand Consultants, която да промени облика на марката. "Накрая предложихме идеята "повече за теб" и ценностите "без усилие, лично отношение, лидерство. Абсолютна противоположност на това, за което "М-тел" беше смятано дотогава - далечна, арогантна, а може би и с остарял бранд," каза след края на проекта творческият директор на агенцията Гейбър Шрайър.

След като използва опита на външните консултанти обаче, "Мтел" възложи на дотогавашната си рекламна агенция - Demner, Berlicek & Bergmann да използва новата концепция в клиповете и комуникацията на марката оттам-нататък. Година и половина по-късно телекомът вече е с нов маркетинг директор, а от юли - и с нова рекламна агенция.

"Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

"Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

47 коментара
  • 1
    nicks avatar :-|
    nicks

    Точно МенТел да е честна ?!?

  • 2
    alex_yordanov avatar :-|
    alex_yordanov

    Въпрос към консултант на МТел: "Извинете, може ли да продължим договора при същите условия?".
    Отговор:"Съжаляваме, но вече не предлагаме тази възможност. Трябва към някои от новите планове."
    Реплика: "Но те не са така изгодни за мен както е старият договор."
    Отговор: "Съжаляваме. Това предлагаме в момента".
    ...........................Ти Водиш.

  • 3
    2.5 avatar :-|
    2.5

    Първият клип новата умна агенция директно е гепила от Apple.
    В традициите на добрия нашенски “криейтифф”!

  • 4
    gabaro avatar :-?
    Gabaro

    На мен пък ми допадат клиповете и посоката, в която поемат.
    Няма как да се избяга от хейта, който се носи в мрежата, но това е може би най-правилния вариант да се преобразува той в нещо позитивно.
    Ще поживеем, ще видим. :)

  • 5
    kokotom1 avatar :-|
    kokotom1

    Само чакам да ми изтече договора и дим да ме няма от мтел.

  • 6
    voxy avatar :-|
    voxy

    До коментар [#2] от "alex_yordanov":

    това че някой е подписал промоционален договор не значи, че завинаги може да се възползва от промоцията като преподписва, това все едно да се оплачеш, че Кока Кола вече не е с черни капачки с вероятност да спечелиш чаша

  • 7
    tww09306483 avatar :-|
    Petleshev

    Вместо да наливат безумни пари в реклама, може наистина да започнат да правят нещо за клиентите си, без да се мъчат да ги лъжат на дребно...! Като например с първоначалното таксуване или таксуването, което ти се включва при гласова поща - независимо, че не си оставил съобщение... Ей такива едни дребни работи, които малко по-малко, могат да обърнат негативното отношение! Не казвам, че ще стане веднага, както и това че само една рекламна кампания оправя нещата...! Хората наистина ще усетят, кога има промяна в отношението към тях! Но засега такова няма!

  • 8
    hm avatar :-|
    хм

    топ три на компаниите с негативен имидж у нас:
    -Ментел (лидер в класацията и компания "Титаник" като цяло)
    -ъТВ
    -Близу

    консултант на МенТел ме излъга пред 5г, че по всяко време мога да си променя договора и да сменя плана!

    бях им клиент повече от 10г и им имах доверие!

  • 9
    Slick avatar :-|
    Slick

    Вода в реката, прах в очите и т.н. С РАДОСТ вече не съм им клиент, особено след колосалната тъпотия с фактурите.

  • 10
    geordgeo avatar :-|
    geordgeo

    Както се казва - за всеки влак си има пътници, ама тези, във влака на Мтел намаляха драстично и ще трябва доста да се потрудят от там, за да не се окаже, че е останал само обслужващия персонал...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK