Седмични новини за маркетинг и реклама (28 август)
Cybermark започва работа за Renault в Австрия и Швейцария, рекламата в Twitter е възможна и в България, DDB нарича новата кампания на маргарините Tommi "Филияда", Amazon също ще продава реклама


Паулина Георгиева

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Publicis Modem Cybermark ще обслужва Renault и Dacia в Австрия и Швейцария
Publicis Modem Cybermark ще отговаря за онлайн присъствието на Renault и Dacia в Австрия и Швейцария, съобщиха от дигиталната агенция. Първоначалото Cybermark ще се занимава предимно с производство и ще създава всички банери на автомобилния бранд. Агенцията обаче ще има и консултански функции, като се надява в бъдеще те да се разрастнат. Cybermark получава задачата след питч с общо трима участници. Агенцията работи в сътрудническо с офиса на Publicis в Австрия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Филиада
от Уикипедия, свободната енциклопедия
Тази страница е била изтрита. За справка, по-долу са включени извадки от дневниците на изтриванията и преместванията.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.