Седмични новини за маркетинг и реклама (28 август)

Cybermark започва работа за Renault в Австрия и Швейцария, рекламата в Twitter е възможна и в България, DDB нарича новата кампания на маргарините Tommi "Филияда", Amazon също ще продава реклама

Publicis Modem Cybermark ще обслужва Renault и Dacia в Австрия и Швейцария

Publicis Modem Cybermark ще отговаря за онлайн присъствието на Renault и Dacia в Австрия и Швейцария, съобщиха от дигиталната агенция. Първоначалото Cybermark ще се занимава предимно с производство и ще създава всички банери на автомобилния бранд. Агенцията обаче ще има и консултански функции, като се надява в бъдеще те да се разрастнат. Cybermark получава задачата след питч с общо трима участници. Агенцията работи в сътрудническо с офиса на Publicis в Австрия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се