С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 28 авг 2014, 15:04, 6854 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (28 август)

Cybermark започва работа за Renault в Австрия и Швейцария, рекламата в Twitter е възможна и в България, DDB нарича новата кампания на маргарините Tommi "Филияда", Amazon също ще продава реклама

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"От септември ти водиш" е имиджовата кампания на Мтел

Мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която се появи преди няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове, е част от новата имиджова кампания на "Мтел". Рекламната кампания е част от първия голям проект на новата обслужваща агенция, с която "Мтел" избра да работи в края на юни- The Smarts. "Ти водиш" се разпространяваше в пълен микс от канали - телевизия, преса, външна реклама. Рекламата има собствен сайт (www.tivodish.bg), използваше нестандартни телевизионни формати, посланието "Ти водиш" се появи по тротоарите в София, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов", в социалните мрежи и като късметчета за кафе."Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение. От агенцията обясняват, че именно с идеята за "Ти водиш" са спечелили конкурса за творческо обслужване на "Мтел". "Тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното," обясняват от The Smarts. Кампанията е насочена както към потребителите, така и към служителите на "Мтел".




"Пиеро 97" предлага брандиране на Wi-Fi мрежи

Брандиране на безплатни Wi-fi  интернет мрежи е най-новото маркетинг решение, което се предлага от медийна агенция "Пиеро 97" от началото на тази година. Услугата предлага възможност на компании да популяризират марките си, като предоставят безплатен безжичен интернет на определени местоположения, достъпът до който е възможен, само чрез влизането в брандирана от компанията страница, която разкрива кой предоставя безжичната мрежа. Според агенцията, това е нов канал на комуникация, който дава добавена стойност за потребителя. "Пиеро 97 предлага услугата на различни локации, като през лятото се фокусират върху плажовете по Южното Черноморие, популярни места в София, както и превозни средства на Столичния градски транспорт. "На базата на дългогодшния ни опит и лидерската ни позиция на пазара, ние успяваме да предложим пакетни предложение включващи и реклама в другите комуникационни канали, комбинирайки се перфектно с подобен род брандиране", казва Антон Бъчваров, директор мобилна реклама в "Пиеро 97". Рекламната комуникация включва разработката на интерактивни лендинг страници, които са оптимизирани и за мобилни устройства, както и цялостно външно и вътрешно брандиране на автобуси от градския транспорт.

Amazon влиза в битка с Google за рекламно пространство



Amazon ще оспори лидерството на Google на пазара на дигитална реклама като спре да използва мрежата Google AdSense и я замени със свой свобствен продукт, пише The Wall Street Journal. Първата стъпка на сиатълската компания е да премахне текстовите реклами на Google на уебсайта си. На тяхно място Amazon ще постави нова вътрешно разработена платформа за рекламно позициониране. Компанията вече поставя и свои рекламни карета в ограничен брой други сайтове и изпробва и начини за разширяване на този бизнес. "Amazon може да използва информацията за навиците и покупките на своите потребители, за да направи рекламната си платформа много по-ефективна," коментира анализаторът в IDC Карстън Уейд пред The Wall Street Journal. "Маркетолозите ще оценят това да имат и друг реален вариант освен Facebook и Google," смята тя.

Facebook ще ограничи "кукичките за кликове"

Facebook обяви, че затяга контрола над заглавията, които целенасочено провокират хората да кликнат на даден линк, за да видят повече информация по темата, което нарежда съответните постове на по-високо място в News Feed-а. Поради тази причина, Facebook прави две обновления, с които ще цели да промени навиците на маркетинг мениджърите. Първата е, че ще приоритизира публикациите, които съдържат оригиналните линкове, а не променени заглавия или изтрити външни връзки, които карат потребителите да кликват на снимките, за да посетят сайта. Втората промяна е, че алгоритмите на социалната мрежа ще се влияят от това колко време потребителите гледат дадена публикация на стената си, което ще определя и позиционирането й. Действията на Facebook са вследствие на вътрешно проучване, според което потребителите не харесват тези практики от страна на създателите на съдържание. В началото на август Facebook обяви, че ограничава възможностите на разработчици на приложения да използват методите "харесай страницата, за да гледаш видеото". Компанията е дала 90-дневен срок, през който разработчиците да внесат необходимите промени.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г. Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.

Общите инвестициите са пораснали с 12% според данни на асоциацията на комуникационните агенции

25 юни 2019, 1271 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни)

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ; V+O Communication е новата PR и дигитална агенция на Adecco; "Загорка" с нови кенове на изкуството; Omnicom отново стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

25 юни 2019, 1279 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Twitter чурулика и тук

Социалната мрежа вече продава реклама и в България, но надали ще вземе голям дял от дигиталния бизнес бързо

Обратно броене в БСП

Корнелия Нинова има по-малко от година, за да покаже, че линията й в партията е успешна

Зелената вълна в Германия

Партията на Зелените натрупа точки на европейските избори, а въпросът сега е дали може да задържи преднината си и на парламентарни избори

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Хубаво е, но е фалшиво

Как изложба с фалшификати почти предизвика дебат за черния пазар на изкуство у нас

Ново място: Cup & Roll 2

Ресторантът потвърждава, че софийската публика най-сетне има засилено любопитство към корейската кухня