Йордан Жечев за ФАРА: Очаквам реклами, които не са самоцелни

Председателят на творческото жури на най-важното събитие за рекламната индустрия пред "Капитал"

Йордан Жечев е председател на творческото жури на рекламния фестивал ФАРА, криейтив директор на "DDB София" и съсобственик в дигиталната агенция Tribal. Жечев е начело на съдиите в творческите категории за втора поредна година, след като през 2012 г. и 2013 г. водената от него рекламна агенция спечели наградата "Агенция на годината". "DDB София" взе отличието и две години по-рано - през 2010 г., когато рекламната кампания Ники Surf the Nation (за "Мтел") взе общо пет награди на фестивала. През лятото на 2014 г. агенцията спечели Telenor (новия собственик на мобилния оператор Globul) за свой клиент. Предстои DDB да работи по ребрандирането на телекома. Сред последните рекламни проекти, дело на агенцията и Йордан Жечев, които в момента са в ефир, са кампанията "Филияда" за бранда Tommi на "Белла България" и "17 000 снимки, една сграда" на Olx.bg. Йордан Жечев е възпитаник на Американския университет в България. 

ФАРА 2014 започна на днес и ще продължи до 13 септември, когато ще бъдат избрани най-креативните реклами, агенции и клиенти за изминалата година. Събитието е най-важното за рекламната индустрия през годината.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се