Какво се случи досега на #ФАРА2014

Всичко по-важно от първите два дни на фестивала за рекламна креативност в Албена

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Повече "не" и по-малко "да". Така преминава вторият ден от гласуването на рекламния фестивал ФАРА. Събитието започна вчера и ще продължи до 13 септември, за да отличи най-интересните и креативни рекламни послания на 2014г.

Днес двете журита на фестивала - за творчески и медийни кампании гласуват в шест категории: "Дигитални кампании", "Медийни кампании", "Филм - тв и кинореклама", "Филм - други форми". "Интерактивни кампании" и "Събития". Рекламите, които получат над 50% от гласовете на съдиите получават шанса да се състезават до финалния кръг на конкурса. В края на деня изглежда, че между 25 и 30 (списъкът на организаторите все още не е финален и има заявки с равни гласове "да" и


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар