Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 сеп 2014, 18:51, 2434 прочитания

Какво се случи досега на #ФАРА2014

Всичко по-важно от първите два дни на фестивала за рекламна креативност в Албена

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Повече "не" и по-малко "да". Така преминава вторият ден от гласуването на рекламния фестивал ФАРА. Събитието започна вчера и ще продължи до 13 септември, за да отличи най-интересните и креативни рекламни послания на 2014г.

Днес двете журита на фестивала - за творчески и медийни кампании гласуват в шест категории: "Дигитални кампании", "Медийни кампании", "Филм - тв и кинореклама", "Филм - други форми". "Интерактивни кампании" и "Събития". Рекламите, които получат над 50% от гласовете на съдиите получават шанса да се състезават до финалния кръг на конкурса. В края на деня изглежда, че между 25 и 30 (списъкът на организаторите все още не е финален и има заявки с равни гласове "да" и
"не") от общо 80 заявки ще продължат напред (виж целия списък по-долу).


Най-много успешни заявки има в категория "Медийна кампания", където осем от общо 16 кампании са одобрени от журито в първия етап. В "ТВ и кинореклама" пък едва седем от 30 проекта ще стигнат до финал.

"Очаквам повече неща, които водят към добро. Неща, които не говорят за себе си, че са само реклама. Тоест ако продаваш някакъв продукт, да не говориш за него, а да направиш така, че на хората да им стане по-хубаво," коментира в интервю за "Капитал Daily" председателят на творческото жури на фестивала Йордан Жечев от DDB Sofia, Мария Тодорова, която е основател на NEXT-DC и председател на медийното жури пък ще търси в заявките местен инсайт, съобразяване с продукта, с потребителите и вдъхновяващо послание, което да е значимо за хората. (Четете цялото интервю с нея в утрешния брой на "Капитал Daily")

Тук може да следите всички мнения за ФАРА в Twitter:





Всички кампании, които преминават (по първоначални данни) във втория кръг на състезанието:

Дигитална реклама (общо 8 заявки):

"За 5 лева – толкова!" - агенция All Channels: ДА 4 НЕ 3
"Futurestarter" - агенция Mindshare: ДА 5 НЕ 1
"Heineken: #80kmtospace" - агенция NEXT-DC: ДА 5 НЕ 1
(под въпрос) "Телевизори за гледане агенция" - Saatchi & Saatchi: ДА 3 НЕ 3
(под въпрос) "6 от 10" - агенция reforma: ДА 3 НЕ 3

Медийна кампания (общо 16 заявки):

"Пуши в мир" - агенция Noble Graphics: ДА 6 НЕ 0
"Сбъдни желание" - агенция reforma: ДА 4 НЕ 2
"Скучната работа убива" - агенция BBDO Group/Media Direction ОМД: ДА 5 НЕ 2
"SPRITE GRAFFITI FEST 2014" - агенция FOUR PLUS: ДА 6 НЕ
"Heineken: #80kmtospace" - агенция NEXT-DC: ДА 5 НЕ 1
"Билет" - агенция Optimum Media OMD: ДА 6 НЕ 1
"Heineken: The better halves" - агенция NEXT-DC: ДА 5 НЕ 1
"Добротворци" - агенция ЗЕНИТ АДВЕРТАЙЗИНГ: ДА 4 НЕ 3

ТВ и кинореклама (общо 30 заявки)

"Краварка"- агенция reforma: ДА 9  НЕ 0
"Жилищен блок" - агенция reforma: ДА 7  НЕ 3
"Шампионска лига" - агенция The Smarts: ДА 8 НЕ 2
"Мтел Трансфер, част 1" - агенция DM&B София: ДА  6  НЕ 5
"Война, Мексико, Джедаи" - агенция DDB Sofia: ДА 10 НЕ 0
"Дневник на българската действителност" - агенция Noble Graphics: ДА 10  НЕ 0
"Няма с какво да се гордееш" - агенция Ogilvy Group: ДА 8  НЕ 2
(под въпрос) Да помогнем на природата" - агенция Ogilvy Group: ДА 5 НЕ 5

Други филмови форми (общо 8 заявки):

(под въпрос) "Портрет на чинийка" - агенция Tribal Worldwide София: ДА 5 НЕ 5
(под въпрос) Паметник на незнайния доброволец" - агенция Noble Graphics: ДА 5 НЕ 5

Интерактивна кампания (общо 11 заявки):

"Heineken: The new star" - агенция NEXT-DC: ДА 10 НЕ 0
"БИЛЕТ" - агенция DDB Sofia: ДА 8 НЕ 2
"Heineken: #80kmtospace" - агенция NEXT-DC: ДА 10 НЕ 0
"#steniskanabala" - агенция DDB Sofia:ДА 9 НЕ 1

Събития (общо 7 заявки):


"Rail2Wear" - агенция DDB Sofia: ДА 6 НЕ 4
"Audi A3 Limousine – Официална премиера в България" - агенция NRG Creative Boutique: ДА 8 НЕ 3
"Second Chance Shop" - агенция Saatchi & Saatchi: ДА 5 НЕ 4
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1094 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1550 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмични новини за маркетинг и реклама (11 септември)

Esquire започва да излиза на български език; YouTube най-успешна социална медиа за рекламодателите;Twitter въвежда нов алгоритъм; Carat предвижда 5% ръст на глобалните инвестиции в реклама

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10