След одита: Работата на "Медиарисърч" съответства на международните стандарти
Резултатите от проверката на норвежкия одитор едва ли ще улеснят избора на пийпълметрична агенция на пазара


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Откакто агенцията за измерване на телевизионната гледаемост "Медиарисърч" стъпи на българския пазар през януари 2013, бе уязвима само в едно – нямаше одит на системата, по която работи. За разлика от конкурентите й от ГАРБ, които бяха одитирани в края на 2013 г. от френския институт CESP.
Тогава одитът на ГАРБ послужи като силен аргумент за бизнеса, участвал в одита с такса, компанията да остане официален доставчик на рейтингови данни. Тази седмица обаче бяха оповестени данни за одита и на "Медиарисърч" България. Компанията е била проверявана от норвежкия одитор Robert Ruud Analysetjenester в периода юни – септември 2014г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Всичко е оплетено с телевизиите, и манипулиранетео на данни и популярност е като при Изборите - винаги има недоволни (обикновено това са честните, които не са платили).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход