Седмични новини за маркетинг и реклама (11 септември)
Esquire започва да излиза на български език; YouTube най-успешна социална медиа за рекламодателите;Twitter въвежда нов алгоритъм; Carat предвижда 5% ръст на глобалните инвестиции в реклама


Паулина Георгиева

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Esquire тръгва на български език
"Атика Медия България" ще издава българското издание на мъжкото лайфстайл списание Esquire. Първият брой на месечното списание ще бъде на пазара на 23 септември. Главен редактор е Христо Запрянов, бивш главен редактор на списанията Maxim и Playboy за България и син на издателя на списание "Тема" Валери Запрянов. Българският Esquire ще излиза в тираж от 15 хиляди бройки и ще бъде насочен към интелигентни и взискателни мъже с добри доходи на възраст между 20 и 45 години. От издателството обещават богато съдържание за стил, мода, култура, развлечения, технологии и качествена журналистика. Сред авторите на списанието ще бъдат Георги Лозанов, Димитър Павлов, Димитър Шумналиев и Самуил Петканов от "Не!Новините". Esquire е марка на една от най-големите издателски къщи в света - Hearst Magazines International, и излиза в 29 държави по света.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.