Noble Graphics e рекламна агенция на годината

Кампанията "Дневник на българската действителност" взе пет златни награди на фестивала ФАРА

Творческият директор на Noble Марсел Леви и главният редактор на dnevnik.bg Велислава Попова приемат поредната награда за кампанията "Дневник на българската действителност"
Творческият директор на Noble Марсел Леви и главният редактор на dnevnik.bg Велислава Попова приемат поредната награда за кампанията "Дневник на българската действителност"
Творческият директор на Noble Марсел Леви и главният редактор на dnevnik.bg Велислава Попова приемат поредната награда за кампанията "Дневник на българската действителност"    ©  Мария Манолова
Творческият директор на Noble Марсел Леви и главният редактор на dnevnik.bg Велислава Попова приемат поредната награда за кампанията "Дневник на българската действителност"    ©  Мария Манолова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Noble Graphics стана рекламна агенция на 2014г., а "Загорка" АД - рекламодател на годината на ежегодния рекламен фестивал ФАРА. Кампанията "Дневник на българската действителност," която Noble Graphics създадоха за dnevnik.bg, спечели пет златни награди в различните категории на конкурса.

"В последните дни хората тук говорят помежду си, че тази година е по-слаба. Изрично обаче искам да кажа, че това е само количествено измерение. Качеството на заявките тази година е много добро," коментира председателят на творческото жури на фестивала и криейтив директор на DDB София Йордан Жечев. ФАРА се провежда за петнадесета поредна година в Албена и има за цел да отличи най-креативните рекламни идеи за изминалите 12 месеца.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    moriarti avatar :-P
    moriarti
    • - 1
    • + 9

    Краситу Герговий продължава да делка една дървена торта вече 15 години. Никой не вярва в тези награди, никой не си взема бележка за великите творци (на разгляза - "рекламисти" и прочие), но... да се лее водка, да се смуче "бело", да се клатят разни с другите, разбийш. Факин Адвертайзинг Рабиш А-а-ааааа или просто ФАРА.

    Нередност?
  • 2
    rurik avatar :-?
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    • + 3

    До коментар [#1] от "moriarti":

    Въй, що така каруцарски ги храните тез хора, бе колега?!? :P

    Нередност?
  • 3
    tomat avatar :-|
    томат
    • + 5

    Доброто побеждава, отличното - не.

    Нередност?
  • 5
    dimitrov21 avatar :-P
    дурак
    • + 8

    10 рекламни агенции - 265 награди ;)
    ...........

    същото , като едно време на Златния Орфей..

    всеки изпълнител с по пет награди

    Нередност?
  • 6
    izabell avatar :-P
    izabell
    • - 2
    • + 1

    Поздравления Noble Graphics.

    Нередност?
  • 7
    moriarti avatar :-P
    moriarti
    • + 3

    До коментар [#2] от "Ну что мне делать?":

    Хич не ги "храня". Аз с любов, с преклонение пред таланта и труда им, с трепетен и почти релюгиозен унес ги споменувам. Щото всеки знае - чутовен е българския "рекламист".

    Нередност?
  • 8
    gph1410858172376982 avatar :-(
    Ivan Stoev
    • + 4

    За съжаление повечето от наградените кампании или реклами са с ограничен обхват от около максимум 2000 човека! Къде са масовите комуникации които обикновено обират наградите в Кан или САЩ

    Нередност?
  • 9
    pulchinela avatar :-P
    През прокуракура ми е
    • + 3

    "В последните дни хората тук говорят помежду си, че тази година е по-слаба. Изрично обаче искам да кажа, че това е само количествено измерение. Качеството на заявките тази година е много добро," - ФАРА ми е много по-добър от ФАРА ти.

    Нередност?
Нов коментар