С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 14 сеп 2014, 17:29, 15298 прочитания

Noble Graphics e рекламна агенция на годината

Кампанията "Дневник на българската действителност" взе пет златни награди на фестивала ФАРА

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Noble Graphics стана рекламна агенция на 2014г., а "Загорка" АД - рекламодател на годината на ежегодния рекламен фестивал ФАРА. Кампанията "Дневник на българската действителност," която Noble Graphics създадоха за dnevnik.bg, спечели пет златни награди в различните категории на конкурса.

"В последните дни хората тук говорят помежду си, че тази година е по-слаба. Изрично обаче искам да кажа, че това е само количествено измерение. Качеството на заявките тази година е много добро," коментира председателят на творческото жури на фестивала и криейтив директор на DDB София Йордан Жечев. ФАРА се провежда за петнадесета поредна година в Албена и има за цел да отличи най-креативните рекламни идеи за изминалите 12 месеца.


Победителите

В последните две години на конкурса Noble Graphics финишираха втори в конкурса за най-добра агенция. Тази вечер обаче те успяха да изпреварят миналогодишния победител DDB София. Трета в творческите категории остана NEXT-DC, която обаче стана "Медийна агенция на годината" за втора поредна година.

"Дневник на българската действителност" на dnevnik.bg стана най-награждаваната кампания на Noble Graphics и спечели златните отличия в категориите "Комуникационна кампания", "ТВ реклама и кинореклама", "Прес реклама", "Вътрешна реклама" и Art Direction.

Агенцията спечели и награди за кампаниите "Свежо от планината" за "Пиринско пиво", "Куфар-телевизор за Fox International Channels и "Закачалки" за йога студио Omnitom. Последните месеци са силни за агенцията - през пролетта Noble Graphics взе най-много награди на конкурса за рекламна ефективност Effie, а малко след това Желез Атанасов и Владимир Герасимов от агенцията спечелиха златна награда Young Lions в Кан на най-престижния рекламен конкурс в Европа.



Кампанията "Билет" на DDB София за Международния филмов фестивал в София беше най-награждаваният проект на агенцията тази година. Благодарение на нея през 2014г. фестивалът за първи път реши да промени начина, по който продава билети - вместо само на касата на НДК, те се разпространяваха в консервни кутии в над 200 магазина в София. Всеки билет можеше да бъде използван за почти всяка прожекция след като бъде регистритан онлайн. Кампанията е увеличила посещаемостта на София Филм Фест с над 30%. Рекламната идея взе златни награди в One-to-One Communication и "Дизайн на опаковки", сребро в "Digital: Интерактивна кампания", "Комуникационна кампания: социална, медийна, политическа", "Корпоративна идентичност" и Out of home: Ambient.

"Билет" на DDB София


#80kmtospace на NEXT-DC:


Новите попълнения

Tribal Worldwide и FourPlus са двете свежи попълнения на ФАРА 2014, които си тръгнаха с награди. Първата агенция беше създадена само преди година и е част от групата на DDB София. Tribal вече има отличия за One-to-One Communication (три сребърни награди за кампанията "Най-лесният начин да засвириш на пиано" за Фондация "ХХ Триола-Квинтола" и за "Портрет на чинийка" за Агитпроп), за "Вътрешна реклама" (отново за същите два проекта), както и в "Корпоративна идентичност" (за идентичността на "8PM"). Four Plus спечели една творческа награда на ФАРА 2014 - бронз в категорията "Комуникационна кампания: Стоки" за Sprite Graffitti Fest. Същата кампания донесе на агенцията и отличия в медийните категории на фестивала (сребро в "Нови комуникационни канали" и бронз в "Медийна кампания").

Ето разговора по темата в Twitter:




Всички победители на ФАРА 2014:

Творческа агенция на годината: NOBLE GRAPHICS
Медиа агенция на годината: NEXT-DC
Рекламодател на годината: ЗАГОРКА АД

ТВОРЧЕСКИ КАТЕГОРИИ

ФИЛМ / ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА / СТОКИ

СРЕБРО
"Краварка", Рекламодател: Ростар БГ, Агенция: reforma

ФИЛМ / ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА / УСЛУГИ

СРЕБРО
"Жилищен блок", Рекламодател: UniCredit Bulbank, Агенция: reforma

БРОНЗ
"Да помогнем на природата - серия от 2", Рекламодател: Космо България Мобайл ЕАД, Агенция: Ogilvy Group

ФИЛМ / ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА / СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
"Дневник на българската действителност (серия от 5)", Рекламодател: Икономедиа, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Война, Мексико, Джедаи - серия от 3", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
"Няма с какво да се гордееш", Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България, Агенция: Ogilvy Group

ФИЛМ / ДРУГИ ФИЛМОВИ ФОРМИ

няма наградени.

РАДИО РЕКЛАМА

СРЕБРО
"Nissan GT-R ускорява от 0 до 100 км/ч по радиото", Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД, Агенция: Ogilvy Group

СРЕБРО
"Стерео", Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД, Агенция: Ogilvy Group

ПРЕС РЕКЛАМА / СТОКИ

Няма финалисти.

ПРЕС РЕКЛАМА / УСЛУГИ

СРЕБРО
"Всеки зъб с номера си, серия от 4", Рекламодател: Medical Dent, Агенция: The Smarts

ПРЕС РЕКЛАМА / СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
"Дневник на българската действителност (серия от 8)", Рекламодател: Икономедиа, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Литературата не признава граници - Невъзможната книга (серия от 3)", Рекламодател: Асоциация "Българска книга", Агенция: Havas Worldwide Sofia

OUT OF HOME / ВЪНШНА РЕКЛАМА

СРЕБРО
"Всеки зъб с номера си, серия от 4", Рекламодател: Medical Dent, Агенция: The Smarts

OUT OF HOME / ВЪТРЕШНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
"Дневник на българската действителност (серия от 8)", Рекламодател: Икономедиа, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Закачалки (серия от 5)", Рекламодател: Omnitom, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Най-лесният начин да засвириш на пиано", Рекламодател: Фондация "ХХ Триола-Квинтола", Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
"Портрет на чинийка", Рекламодател: АГИТПРОП, Агенция: Tribal Worldwide София

OUT OF HOME / AMBIENT

ЗЛАТО
"Закачалки", Рекламодател: Omnitom, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
"Heineken: The new star", Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
"Куфар-телевизор", Рекламодател: Фокс Интернешънъл Ченълс България, Агенция: Noble Graphics

ДИЗАЙН И ТЕКСТ / КОРПОРАТИВНА И БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ

СРЕБРО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
"Динамична идентичност - 8 pm", Рекламодател: 8 pm - ПР агенция, Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
"Тематична бранд идентичност на TEDxBG 2014", Рекламодател: TEDxBG, Агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ
"Бранд идентичност на Bebble", Рекламодател: Лавена АД, Агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ
"Корпоративна идентичност на Държавен фонд "Земеделие"," Рекламодател: ДФ "Земеделие", Агенция: Studio Enthusiasm

ДИЗАЙН И ТЕКСТ / ОПАКОВКИ И ЕТИКЕТИ

ЗЛАТО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

ЗЛАТО
"Лудо Младо", Рекламодател: Винарна Орбелия, Агенция: Studio Enthusiasm

СРЕБРО
"Вина Orbelia", Рекламодател: Винарна Орбелия, Агенция: Studio Enthusiasm

СРЕБРО
"Серия опаковки Bebble", Рекламодател: Лавена АД, Агенция: Studio Enthusiasm

ДИЗАЙН И ТЕКСТ / ART DIRECTION

ЗЛАТО
"Всеки зъб с номера си, серия от 4", Рекламодател: Medical Dent, Агенция: The Smarts

ЗЛАТО
"Дневник на българската действителност", Рекламодател: Икономедиа, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Война, Мексико, Джедаи – серия от 3", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
"Закачалки", Рекламодател:  Omnitom, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"Науката е фантастична - серия от 3", Рекламодател: Неправителствена организация "Еволюционен поглед", Агенция: Ogilvy Group

БРОНЗ
"Илюстрации Stinky колекция 2014", Рекламодател: Стинки ООД, Агенция: Tribal Worldwide София

БРОНЗ
"Краварка", Рекламодател: Ростар БГ, Агенция: reforma

БРОНЗ
"Новогодишна картичка – регистрационен номер", Рекламодател: Порше БГ, Агенция: NRG Creative Boutique

ДИЗАЙН И ТЕКСТ / РЕКЛАМЕН ТЕКСТ

СРЕБРО
"Жилищен блок", Рекламодател: UniCredit Bulbank, Агенция: reforma

DIGITAL / УЕБСАЙТОВЕ, МИКРОСАЙТОВЕ И МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ

ЗЛАТО
"Heineken: #80kmtospace", Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
"Сайт за планината", Рекламодател: Carlsberg България, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Home List, Рекламодател: Креди Агрикол България ЕАД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
"Гледане на ръка", Рекламодател: Неправителствена организация "Еволюционен поглед", Агенция: Ogilvy Group

DIGITAL / ОНЛАЙН РЕКЛАМА

СРЕБРО
"Толкова бърз, че не можеш да го пропуснеш", Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД, Агенция: Ogilvy Group

DIGITAL / СОЦИАЛНИ МЕДИИ

няма наградени.

DIGITAL / ИНТЕРАКТИВНА КАМПАНИЯ

ЗЛАТО
"Heineken: #80kmtospace", Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
"Heineken: The new star", Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
#steniskanabala, Рекламодател: MOTO-PFOHE, Агенция: ДДБ София

АВТОРЕКЛАМА

ЗЛАТО
Little Book of Prayers, Агенция: Ogilvy Group

СЪБИТИЯ

СРЕБРО
Rail2Wear, Рекламодател: ABSOLUT, Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
Audi A3 Limousine – Официална Премиера в България, Рекламодател: Порше БГ, Агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ
Second Chance Shop, Рекламодател: Сердика Център, Агенция: Saatchi & Saatchi

ONE-TO-ONE COMMUNICATION

ЗЛАТО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

ЗЛАТО
"Сбъдни желание", Рекламодател: MasterCard Europe България, Агенция: reforma

ЗЛАТО
Heinеken: The better halves, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
"Най-лесният начин да засвириш на пиано", Рекламодател: Фондация "ХХ Триола-Квинтола", Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
"Портрет на чинийка", Рекламодател: АГИТПРОП, Агенция: Tribal Worldwide София

БРОНЗ
"Листовка с твоя автомобил!", Рекламодател: София Драйвинг Скул, Агенция: All Channels Communication Group

БРОНЗ
"Различна риба", Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България, Агенция: Ogilvy Group

БРОНЗ
"Stella Artois "Distributeur Automatique", Рекламодател: КАМЕНИЦА АД, Агенция: Lowe Swing Communications

БРОНЗ
Heineken: The new star, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ/ СТОКИ

ЗЛАТО
Heineken: The better halves, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
"Свежо от планината 2014", Рекламодател: Carlsberg България, Агенция: Noble Graphics

БРОНЗ
SPRITE GRAFFITI FEST 2014, Рекламодател: The Coca-Cola Company, Агенция: FOUR PLUS

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ / УСЛУГИ

Няма финалисти.

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ / СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
"Дневник на българската действителност", Рекламодател: Икономедиа, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
"БИЛЕТ", Рекламодател: Sofia International Film Festival, Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
"Писмо за промяна", Рекламодател: Българска асоциация на невромускулни заболявания (БАНМЗ), Агенция: All Channels Communication Group

БРОНЗ
#steniskanabala, Рекламодател: MOTO-PFOHE, Агенция: ДДБ София

МЕДИЙНИ КАТЕГОРИИ

ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТРАДИЦИОННИ МЕДИИ

ЗЛАТО
"Билет", Рекламодател: Международен София Филм Фест, Агенция: Оптимум Медия ОМД

СРЕБРО
"Сбъдни желание - престилки", Рекламодател: MasterCard Europe България, Агенция: reforma

БРОНЗ
"Закачалки", Рекламодател: Omnitom, Агенция: Noble Graphics

ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ

СРЕБРО
Heineken: The new star - Image recognition, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
"Виртуален барман", Рекламодател: Авенди ООД, Агенция: Knoway

НОВИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ

ЗЛАТО
"Куфар-телевизор", Рекламодател: Фокс Интернешънъл Ченълс България, Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Heineken: #80kmtospace - Hitchhikers, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
Sprite Graffiti Font, Рекламодател: The Coca-Cola Company, Агенция: FOUR PLUS

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

ЗЛАТО
Heineken: #80kmtospace, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Futurestarter, Рекламодател: SOS Детски селища, Агенция: Mindshare

МЕДИЙНА КАМПАНИЯ

СРЕБРО
"Сбъдни желание", Рекламодател: MasterCard Europe България, Агенция: reforma

СРЕБРО
Heineken: The better halves, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
"Билет", Рекламодател: Международен София Филм Фест, Агенция: Оптимум Медия ОМД

БРОНЗ
SPRITE GRAFFITI FEST 2014, Рекламодател: The Coca-Cola Company, Агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ
Heineken: #80kmtospace, Рекламодател: Загорка АД, Агенция: NEXT-DC
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2024 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1242 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Емил Кошлуков стана изпълнителен директор на ТV7

Промяната в управлението идва, след като в началото на юли бе поискана несъстоятелност на "Балкан българска телевизия" – търговското дружество, собственик на канала News 7

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10