Noble Graphics e рекламна агенция на годината
Кампанията "Дневник на българската действителност" взе пет златни награди на фестивала ФАРА


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Noble Graphics стана рекламна агенция на 2014г., а "Загорка" АД - рекламодател на годината на ежегодния рекламен фестивал ФАРА. Кампанията "Дневник на българската действителност," която Noble Graphics създадоха за dnevnik.bg, спечели пет златни награди в различните категории на конкурса.
"В последните дни хората тук говорят помежду си, че тази година е по-слаба. Изрично обаче искам да кажа, че това е само количествено измерение. Качеството на заявките тази година е много добро," коментира председателят на творческото жури на фестивала и криейтив директор на DDB София Йордан Жечев. ФАРА се провежда за петнадесета поредна година в Албена и има за цел да отличи най-креативните рекламни идеи за изминалите 12 месеца.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Краситу Герговий продължава да делка една дървена торта вече 15 години. Никой не вярва в тези награди, никой не си взема бележка за великите творци (на разгляза - "рекламисти" и прочие), но... да се лее водка, да се смуче "бело", да се клатят разни с другите, разбийш. Факин Адвертайзинг Рабиш А-а-ааааа или просто ФАРА.
До коментар [#1] от "moriarti":
Въй, що така каруцарски ги храните тез хора, бе колега?!? :P
Доброто побеждава, отличното - не.
10 рекламни агенции - 265 награди ;)
...........
същото , като едно време на Златния Орфей..
всеки изпълнител с по пет награди
Поздравления Noble Graphics.
До коментар [#2] от "Ну что мне делать?":
Хич не ги "храня". Аз с любов, с преклонение пред таланта и труда им, с трепетен и почти релюгиозен унес ги споменувам. Щото всеки знае - чутовен е българския "рекламист".
За съжаление повечето от наградените кампании или реклами са с ограничен обхват от около максимум 2000 човека! Къде са масовите комуникации които обикновено обират наградите в Кан или САЩ
"В последните дни хората тук говорят помежду си, че тази година е по-слаба. Изрично обаче искам да кажа, че това е само количествено измерение. Качеството на заявките тази година е много добро," - ФАРА ми е много по-добър от ФАРА ти.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.