Пичове, доброто продава

Рекламите от последната година показват желанието на агенциите да правят полезни неща, смятат победителите на ФАРА 2014 noble graphics

Чавдар Кенаров, Марсел Леви и Иво Алтънов от noble graphics смятат, че екипът е основният капитал на една рекламна агенция.
Чавдар Кенаров, Марсел Леви и Иво Алтънов от noble graphics смятат, че екипът е основният капитал на една рекламна агенция.
Чавдар Кенаров, Марсел Леви и Иво Алтънов от noble graphics смятат, че екипът е основният капитал на една рекламна агенция.    ©  Надежда Чипева
Чавдар Кенаров, Марсел Леви и Иво Алтънов от noble graphics смятат, че екипът е основният капитал на една рекламна агенция.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Как да напуснем рекламния бизнес завинаги" - с това изненадващо послание творческият директор на noble graphics Марсел Леви се опита да привлече публика на лекцията си на рекламния фестивал ФАРА. Експериментът беше успешен - залата беше пълна. Леви всъщност не сподели никакви трикове как да си тръгнеш от света на рекламата, а посвети един час на добротворчеството или как рекламните агенции да направят компаниите по-отговорни.

Идеята, че рекламите могат да правят добро, не е нова. Тази година обаче тя свърши много полезна работа на участниците в най-големия творчески конкурс за реклама в България. За Марсел Леви и noble graphics донесе пет златни награди за кампанията "Дневник на българската действителност", която има политическо-социален елемент, а с това и отличието "Рекламна агенция на годината". Другите печеливши също бяха вложили добротворчески елемент в кампаниите си. Някои помолиха потребителите да сбъднат нечия мечта (The better halves на NEXT-DC за Heineken, "Сбъдни желание" на reforma за MasterCard, Second Chance Shop на Saatchi & Saatchi). Други подкрепиха благотворителни каузи (#steniskanabala на DDB за Ford, "Да помогнем на природата" на Ogilvy за "Космо мобайл", "Най-лесният начин да засвириш на пиано" на Tribal Worldwide, София, за  фондация "ХХ Триола-Квинтола").


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    evolutionary avatar :-|
    evolutionary
    • + 1

    Добротворчеството е новата тема. Супер!

    Нередност?
Нов коментар