

Паулина Георгиева

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Noble Graphics с нова рекламна кампания за бизнес клиентите на ДСК
Кампанията "ДСК Бизнес" за банка ДСК е новият проект на агенция Noble Graphics, която спечели конкурса за рекламна креативност ФАРА 2014. "Бизнесът може да звучи като мръсна дума, но се прави от хора с чисти сърца", е едно от рекламните послания в телевизионния клип. "Целта на кампанията е да промени негативното обществено мнение за бизнеса в България", коментира творческият директор на Noble Graphics Марсел Леви. Каналите на комуникация включват телевизия, преса, външна реклама и интернет. "Подкрепата на банка ДСК за компаниите в България не е само на думи, а съвпада с амбициозна програма за бизнеса, която включва специализирани центрове за обслужване на бизнес клиенти, служители с икономическа експертиза и индивидуални пакети за различните компании", допълва Леви. Агенцията обслужва рекламните активности на банка ДСК от 2012 г. За работата си с тях Noble Graphics спечелиха бронзова награда в категория "Услуги" на тазгодишното издание на Effie, рекламния конкурс за ефективност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход