С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 сеп 2014, 12:20, 2695 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (26 септември)

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Noble Graphics с нова рекламна кампания за бизнес клиентите на ДСК

Кампанията "ДСК Бизнес" за банка ДСК е новият проект на агенция Noble Graphics, която спечели конкурса за рекламна креативност ФАРА 2014. "Бизнесът може да звучи като мръсна дума, но се прави от хора с чисти сърца", е едно от рекламните послания в телевизионния клип. "Целта на кампанията е да промени негативното обществено мнение за бизнеса в България", коментира творческият директор на Noble Graphics Марсел Леви. Каналите на комуникация включват телевизия, преса, външна реклама и интернет. "Подкрепата на банка ДСК за компаниите в България не е само на думи, а съвпада с амбициозна програма за бизнеса, която включва специализирани центрове за обслужване на бизнес клиенти, служители с икономическа експертиза и индивидуални пакети за различните компании", допълва Леви. Агенцията обслужва рекламните активности на банка ДСК от 2012 г. За работата си с тях Noble Graphics спечелиха бронзова награда в категория "Услуги" на тазгодишното издание на Effie, рекламния конкурс за ефективност.


Ето и видеото:


Фестивалът за музикален бизнес SeeMe с нов панел за свързване на идеи със спонсори

Фестивалът SeeMe, който ще се проведе от 25 до 27 септември в София и е насочен към професионалисти от музикалния бранш, тази година открива панел, в който ще среща хора с идеи за музикално събитие и проекти, които търсят финансиране, със спонсори. "Спонсорите открито пред всички ще разгледат презентацията и ще дадат мнение – какви са силните страни на идеята, слабите, какво би могло да се подобри, да се избегне, дали има потенциал да бъде спонсорирано или не и всякакви подобни полезни съвети", разказва Мария Гергова, изпълнителен директор на PR агенция United Partners и организатор на SeeMe. "Има толкова много идеи, които стоят нереализирани, иска ни се да им дадем шанс", казва още тя. Целта на платформата е да събере на едно място професионалисти от цяла България, както и инвеститори и спонсори. Фестивалът SeeMe (South East European Music Event) е създаден през май 2006 година и оттогава се занимава с организирането на конференции, партита и събития, на които да присъстват професионалисти от музикалния бизнес и фенове от цяла Югоизточна Европа.



LinkedIn прави стъпки към собствена рекламна мрежа

Най-голямата социална мрежа за професионалисти LinkedIn прави все по-смели опити да се позиционира като платформа за B2B маркетинг. През юли тази година компанията придоби платформата за маркетинг B2B решения Bizo за 175 млн. долара и вече е започнала да гради една от най-големите рекламни мрежи, въпреки че не бърза да разгласява намеренията си. Според експерти в сферата на дигиталните решения, цитирани от digiday.com, това е стратегически ход на компанията. "Рекламните мрежи в момента не са предпочитан бизнес заради случаите на измами и видимостта на рекламите", казва Стив Карбон, главен експерт по дигиталните комуникации в Mediacom. "Те искат да позиционират Bizo като много по-добро решение, а не да създадат поредната рекламна мрежа", добавя той. Bizo беше купен предимно за да подобри таргетирането на самия сайт, но може да предлага на рекламодателите и решения как да таргетират по-добре дисплей рекламата си в целия уеб. А това в комбинация с огромната база от данни на LinkedIn създава повече възможности за приходи за социалната мрежа. "Бих го описал като нещо повече от рекламна мрежа, въпреки че, разбира се, сега нашите клиенти ще могат да таргетират, ангажират и развият правилната аудитория посредством различните канали на комуникация, които LinkedIn предлага", казва Джеф Уайнър, изпълнителен директор на компанията.

Instagram въвежда реклама и във Великобритания

Приложението за споделяне и редактиране на снимки Instagram въвежда рекламни публикации във фийда на потребители във Великобритания, след като през 2013 година за първи път направи това на американския пазар. Приложението, което е собственост на Facebook, ще промотира рекламни кампании на редица марки, сред които Rimmel, Starbucks, Estee Lauder, Cadbury, Channel 4 и Sony Music, съобщават от The Guardian. Въвеждането на реклама в приложението няма да се хареса на най-запалените Instagram потребители, въпреки че от компанията уверяват, че въвеждането на спонсорирани постове ще бъде плавно и постепенно чрез публикуване на т.нар. native ads, съобщават от сайта techcrunch.com. Пример за такава е на кафе-веригата Starbucks UK, която публикува професионална снимка на момиче, което държи чаша за кафе със заглавие "Най-добрият начин да си стоплиш ръцете". Потребителите на Instagram ще могат да виждат кои известия са спонсорирани и да скриват тези, които не им допадат. Въвеждането на реклами прави апликацията, която досега изцяло разчиташе на компанията майка Facebook, по-устойчива на бъдещо развитиe. От Instagram отбелязват, че активните месечни потребители са над 200 милиона, като САЩ и Великобритания са сред пазарите, където услугата е най-добре развита.

Microsoft OneDrive атакува Apple с повече безплатно пространство в "облака"

С хитър маркетингов ход Microsoft директно атакуваха Applе. От компанията ще удвоят предлаганото безплатно пространство в облак услугата си от 15 GB на 30 GB, като офертата е валидна до края на месец септември. За iPhone потребителите последният софтуерен ъпдейт на iOS 8 заема почти 7 GB пространство в паметта на устройството. "Вслушахме се в коментарите за свободното пространство в новото поколение iPhone на пазара и искахме веднага да ви предоставим решение", казва Дъглас Пиърс, програмен мениджър на OneDrive услугата, за сайта The Verge. "За тези, които ще инсталират новия ъпдейт, това може да означава да изтрият апликации и снимки, за да разчистят достатъчно място за допълнителна памет", казва още Пиърс в съобщение на сайта. От безплатното пространство ще могат да се възползват не само iPhone потребители. Потребителите на Android и Windows Phone, които са активирали функцията backup на снимките от камерата, също ще получат 15 GB безплатно пространство в "облака".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 1511 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1108 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
ТВ пазар на ръба на нервна криза

Медиа агенции и рекламодатели се опасяват, че рейтинговата война между bTV и "Нова" пречи на целия пазар

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10