Седмични новини за маркетинг и реклама (3 октомври)

IPSOS ще мери радиоаудиторията, Мартин Димитров става творчески директор на Ogilvy, маркетинг бюджетите на технологичните компании отново растат

В последните седем години Мартин Димитров беше част от екипа на агенция reforma, но сега поема поста творчески директор в Ogilvy.
В последните седем години Мартин Димитров беше част от екипа на агенция reforma, но сега поема поста творчески директор в Ogilvy.
В последните седем години Мартин Димитров беше част от екипа на агенция reforma, но сега поема поста творчески директор в Ogilvy.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
В последните седем години Мартин Димитров беше част от екипа на агенция reforma, но сега поема поста творчески директор в Ogilvy.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Отново ще има измерване на радиоаудиторията

Големите радиовериги и Българското национално радио (БНР) се обединяват в проект за измерване на аудиторията, съобщиха на пресконференция в четвъртък участниците в проекта. Радиостанциите вече са поръчали първото проучване, което е проведено от международната агенция за маркетингови изследвания IPSOS. Това развитие на пазара идва, след като в последните месеци в изследването на една от основните метрики на пазара - Be Media Consultant, бяха включени само три радиостанции. Така на практика към момента нямаше цялостна и сравнима информация за слушателите в радиоефира.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал