Глобалната дигитална агенция iProspect влиза в България
Медиа агенциите Carat и Vizeum ще предлагат услугите и


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Услугите на агенцията за дигитален маркетинг iProspect вече ще са достъпни и за българския пазар чрез медиа агенциите Carat и Vizeum. Клиентите на компанията ще имат възможност да се възползват от опита в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континентав, 43 страни.. Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.
iProspect е част от международната комуникационна мрежа Dentsu Aegis Network. Тя е глобална дигитална агенция, която помага на много от големите марки (Adidas, Nokia, Red Bull, P&G и др.) да увеличат възвращаемостта на инвестициите си в сферата на дигиталния маркетинг чрез изследвания, платено търсене, стратегии за социалните мрежи, оптимизация, мобилен маркетинг, сравнителни пазарни модели, моделиране, управление и други услуги, свързани с дигиталния пазар. За втора поредна година iProspect е обявена за най-добра агенция в класацията на iMedia за успехите си в областта на дигиталния маркетинг, както и за "Най доброто място за работа" за трети пореден път в класацията на списание AdAge.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Странно защо "дигитален маркетинг" ми прилича на продажба на пържен въздух. НАправят някоя кинта от нещастниции в единмомент балона гръмне и разбира се първо нещастниците са с пръст в уста а тези от "дигиталния маркетинг" си броят кинтите и замислят поредния золум с продажба на пържен въздух , но с друга опаковка.
Много говорим, малко казваме.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.