Глобалната дигитална агенция iProspect влиза в България

Медиа агенциите Carat и Vizeum ще предлагат услугите и

Мария Грашнова Главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network - България <br>
Мария Грашнова Главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network - България <br>
Мария Грашнова Главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network - България <br>    ©  Капитал
Мария Грашнова Главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network - България <br>    ©  Капитал
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Услугите на агенцията за дигитален маркетинг iProspect вече ще са достъпни и за българския пазар чрез медиа агенциите Carat и Vizeum. Клиентите на компанията ще имат възможност да се възползват от опита в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континентав, 43 страни.. Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.

iProspect е част от международната комуникационна мрежа Dentsu Aegis Network. Тя е глобална дигитална агенция, която помага на много от големите марки (Adidas, Nokia, Red Bull, P&G и др.) да увеличат възвращаемостта на инвестициите си в сферата на дигиталния маркетинг чрез изследвания, платено търсене, стратегии за социалните мрежи, оптимизация, мобилен маркетинг, сравнителни пазарни модели, моделиране, управление и други услуги, свързани с дигиталния пазар. За втора поредна година iProspect е обявена за най-добра агенция в класацията на iMedia за успехите си в областта на дигиталния маркетинг, както и за "Най доброто място за работа" за трети пореден път в класацията на списание AdAge.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sulio_parvi avatar :-P
    sulio_parvi
    • - 2
    • + 4

    Странно защо "дигитален маркетинг" ми прилича на продажба на пържен въздух. НАправят някоя кинта от нещастниции в единмомент балона гръмне и разбира се първо нещастниците са с пръст в уста а тези от "дигиталния маркетинг" си броят кинтите и замислят поредния золум с продажба на пържен въздух , но с друга опаковка.

    Нередност?
  • 2
    tomat avatar :-|
    томат
    • - 2
    • + 2

    Много говорим, малко казваме.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал