Скучно и скъпо послание

Близо 4 млн. лв. са инвестирали партиите в медийни кампании

БСП загуби въпреки вложените големи суми за агитация
БСП загуби въпреки вложените големи суми за агитация
БСП загуби въпреки вложените големи суми за агитация    ©  Надежда Чипева
БСП загуби въпреки вложените големи суми за агитация    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Гласът за ДПС е глас за свободата", "Създаваме по-добро бъдеще" (БСП), "Един милион работни места... За държава с грижа за народа" (България без цензура), "Стабилна България. Време е" (ГЕРБ). Може да се изрежда още. Без изключение в тези парламентарни избори партиите отново заложиха на кухи лозунги, отегчителни телевизионни дебати, репортажи с режисиран сюжет - отбелязани със стикер "платени". Със сигурност не те заведоха на 5 октомври над три милиона и половина българи до урните. И партиите би трябвало да го знаят.

Въпреки това платената предизборна агитация в медиите по първоначални изчисления на "Института за развитие на публичната среда" е на стойност близо 4 млн. лв. Когато излезе официалният доклад на ЦИК, най-вероятно сумата ще се окаже по-голяма.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове