Тотализаторът търси рекламна агенция за 12 млн. лв.
Договорът е за три години и според бранша ще е по силите на малко агенции


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
С обществена поръчка за 12 млн. лв. без ДДС спортният тотализатор търси рекламни и маркетингови агенции, които да му осигурят пълно обслужване за тези дейности през следващите три години заедно с услуги по продуциране на телевизионни предавания. Търгът е обявен на 6 октомври и според няколко компании от сектора поръчката дискриминира много от агенциите основно заради много високата си цена и нетипичните изисквания. А в подобни случаи винаги се появяват съмнения в бранша, че търгът фаворизира определен изпълнител или консорциум от изпълнители. Първото, което прави впечатление, са нейният размер и огромният обем на работа, която ще се възлага. Изпълнителите трябва да осигуряват рекламно, маркетингово обслужване, връзки с обществеността, организиране на събития, телевизионни продукции, издаване на вътрешен вестник, медиен мониторинг, както и да гарантират минимален брой публикации в медиите. Финансирането на дейностите ще е изцяло с пари на тотализатора.
За нуждите на възложителя
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Дали печеливш няма да е някоя от фирмите на Ирена Кръстева ?
"Други обаче определиха като "скандални" условията с какво точно образование трябва да разполагат специалистите от дружеството или консорциума, с който ще се подпише договорът. "
Което навежда на мисълта, че за да минат под минималните осигурителни прагове, въпросните агенции са назначавали дизайнери, копирайтъри и пр. като шИфьори, техн. сътрудници ит.н.
....особености на българската реклама!
КОЙ ?
Пране на пари! Продължавайте да разследвате!
аз мога да позная кой печели, но ще ми излезе име на врач(ка). а не е хубаво.
Като наблюдавам изявите на новоизлюпения депутат от ГЕРБ Красен Кралев, много вероятно е тази сума да е предназначена за неговата агенция.
Склонен съм да се обзаложа даже!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.