Тотализаторът търси рекламна агенция за 12 млн. лв.

Договорът е за три години и според бранша ще е по силите на малко агенции

От тотото коментираха, че "предметът на всяка обществена поръчка се определя съобразно потребностите на възложителя", а продуцирането в телевизия се налага заради предаването "Теглене на тиражите на Тото 2 и Втори тото шанс"
От тотото коментираха, че "предметът на всяка обществена поръчка се определя съобразно потребностите на възложителя", а продуцирането в телевизия се налага заради предаването "Теглене на тиражите на Тото 2 и Втори тото шанс"
От тотото коментираха, че "предметът на всяка обществена поръчка се определя съобразно потребностите на възложителя", а продуцирането в телевизия се налага заради предаването "Теглене на тиражите на Тото 2 и Втори тото шанс"    ©  Юлия Лазарова
От тотото коментираха, че "предметът на всяка обществена поръчка се определя съобразно потребностите на възложителя", а продуцирането в телевизия се налага заради предаването "Теглене на тиражите на Тото 2 и Втори тото шанс"    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

С обществена поръчка за 12 млн. лв. без ДДС спортният тотализатор търси рекламни и маркетингови агенции, които да му осигурят пълно обслужване за тези дейности през следващите три години заедно с услуги по продуциране на телевизионни предавания. Търгът е обявен на 6 октомври и според няколко компании от сектора поръчката дискриминира много от агенциите основно заради много високата си цена и нетипичните изисквания. А в подобни случаи  винаги се появяват съмнения в бранша, че търгът фаворизира определен изпълнител или консорциум от изпълнители. Първото, което прави впечатление, са нейният размер и огромният обем на работа, която ще се възлага. Изпълнителите трябва да осигуряват рекламно, маркетингово обслужване, връзки с обществеността, организиране на събития, телевизионни продукции, издаване на вътрешен вестник, медиен мониторинг, както и да гарантират минимален брой публикации в медиите. Финансирането на дейностите ще е изцяло с пари на тотализатора.   

За нуждите на възложителя


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    oleg_mitev avatar :-|
    oleg_mitev
    • + 14

    Дали печеливш няма да е някоя от фирмите на Ирена Кръстева ?

    Нередност?
  • 2
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 3

    "Други обаче определиха като "скандални" условията с какво точно образование трябва да разполагат специалистите от дружеството или консорциума, с който ще се подпише договорът. "

    Което навежда на мисълта, че за да минат под минималните осигурителни прагове, въпросните агенции са назначавали дизайнери, копирайтъри и пр. като шИфьори, техн. сътрудници ит.н.
    ....особености на българската реклама!

    Нередност?
  • 3
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.
    • + 5

    КОЙ ?

    Нередност?
  • През прокуракура ми е
    • + 4

    Пране на пари! Продължавайте да разследвате!

    Нередност?
  • 5
    zidane avatar :-P
    zidane
    • + 1

    аз мога да позная кой печели, но ще ми излезе име на врач(ка). а не е хубаво.

    Нередност?
  • 6
    jelezo avatar :-P
    jelezo
    • + 2

    Като наблюдавам изявите на новоизлюпения депутат от ГЕРБ Красен Кралев, много вероятно е тази сума да е предназначена за неговата агенция.

    Склонен съм да се обзаложа даже!

    Нередност?
Нов коментар