Медиарисърч предлага одит на двете пийпълметрични системи
Агенцията излезе с отворено писмо по проблема с измерването на рейтингите на медийния пазар
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Вече близо половин година телевизионният и рекламният пазар водят тежки преговори коя да е официалната агенция, измерваща зрителския интерес - ГАРБ или Медиарисърч. По-голяма част от бизнеса и една от водещите телевизии - bTV, работят с данните на ГАРБ. Основният конкурент на bTV - "Нова тв", категорично застана зад Медиарисърч, която скоро бе придобита от американската агенция Nielsen. Така от началото на октомври пазарът официално работи вече с двата вида данни. Това обаче е проблем, защото на практика означава един пазар да има две валути. И усложнява работата на рекламодателите, защото именно на базата на рейтингите те планират разпределението на бюджетите си по медии.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове