Жълт косматко популяризира европейските пари
Европейската комисия демонстрира какви проекти е финансирала с... плюшена играчка
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако милионите евро, похарчени за билбордове, телевизионни реклами, статии и т.н. не са стигнали, за да разберете какво е свършила Европа за вас, то Европейската комисия има нов план да ви осведоми за това как подобрява живота ви. Той включва двукрака плюшена играчка (вероятно щраус), на име Ноа.
Във видео на Информационния портал за Структурните фондове на ЕС - eufunds.bg, Ноа показва за какво са използвани европейските фондове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Това нещо ми прилича на една определена част от анатомията на Пилето от "Улица Сезам". Някой от ПР-ите в ЕК явно е имал травмиращо детство
И под филмчето в Ютюб пише Хоа (Hoah) с 319 показвания. Донякъде добра идея... Дали някой е "усвоил" 40 - 50 000 за филмчето?
Велико! Също като сайта за селската програма във фейсбук, струващ хиляди левове и прегледан от 20 човека!
Идеята на Еврокомисията е рядко инфантилна и показва затъващата брюкСЕЛСКА бюрокрация. Явно вземат добър пример от нашите министерства за разпиляването на обществени средства.
Чак се чудя как не го е измислил българин. Звучи толкова безсмислено и нелепо, че съвсем се връзва с родните ни бюрократи.
Най-добрия начин за популяризиране на тези програми и пари е чрез улеснени и ясни процедури.Строги мерки срещу злоупотреби с тях във всички страни членки.Колкото се може повече пари да бъдат разпределяни към дребните предприемачи.Тогава самите хора ще разкажат един на друг.Не е нужно да се разхода това пиле!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.