Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 28 окт 2014, 16:19, 3662 прочитания

Жълт косматко популяризира европейските пари

Европейската комисия демонстрира какви проекти е финансирала с... плюшена играчка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ако милионите евро, похарчени за билбордове, телевизионни реклами, статии и т.н. не са стигнали, за да разберете какво е свършила Европа за вас, то Европейската комисия има нов план да ви осведоми за това как подобрява живота ви. Той включва двукрака плюшена играчка (вероятно щраус), на име Ноа.

Във видео на Информационния портал за Структурните фондове на ЕС - eufunds.bg, Ноа показва за какво са използвани европейските фондове.


В него играчката се вози в метрото и по магистрала Тракия, разглежда римския форум в Стара Загора и куцука по алеите в зоопарка в Добрич. Всички те са направени по проекти, които се плащат от Европейския съюз, а плюшеният Ноа им се възхищава. Щраусът изглежда лесно впечатлим, защото най-странното нещо, на което изразява възхищение, е среща на координаторите на регионалните информационни центрове. Достатъчно е да сте били на една такава среща, за да знаете, че последното чувство, което предизвиква, е бурен възторг.



Тъй като видеото няма (донякъде иронично) отправка по коя програма е финансирано, не може да се прецени дали то е влязло в гордите редици на пропилените стотици хиляди левове за комуникация по еврофондовете.



Този път обаче, странната приумица не е местно творение. Рекламата с яркожълтото животно е част от инициатива на Европейската комисия. Преди четири месеца информационните бюра за евросредствата на Словакия и Унгария вече са разходили жълтата кукла на конци из различни европроекти. Днес се появи и българско видео по темата.

Оригиналната страница на кампанията Noah the Project Lover ("Ноа, който обича проекти) в YouTube e създадена преди четири месеца и от тогава не е активна. Всички видеа до момента са гледани общо малко по-малко от 700 пъти. Ще бъде интересно да се види как това ще оправдае парите за създаването им.

Ето първоначалния клип, в който жълтото пухено животно с пилотски очила подканва всички бенефициенти по оперативни програми "Да останем свързани" и за следващия програмен период:


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1275 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5416 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Защо сделката за "Телерик" не е новина за телевизиите?

Телевизиите почти не отразяват бизнес новините и от това губят всички

Още от Капитал
Наемопад при софийски жилища

Свитото търсене сваля офертните цени. При предоговаряне се стига до 20 - 30% отстъпка за период между един и три месеца

Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

Със 750 млрд. евро срещу корона кризата

Брюксел предлага амбициозен план за възстановяване. Битката предстои

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10