Медии по държавна поръчка

Кои вестници са получили финасови помощи от правителството "Орешарски"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Дали темите за наука и образование са достатъчно важни, за да заслужат собствена страница във вестник? Може би да, но за по-сигурно дай си платим, за да им обърне някой внимание. Вероятно това е логиката на Министерството на образованието, ако съдим по няколкото договора, които са сключили с вестниците "Дума" и "Стандарт" в последната година.

"Капитал" поиска справка за това колко пари са плащали различните министерства директно на медиите за отразяване и реклама. Те не включват сумата от 12.5 милиона лева, които последният кабинет на БСП и ДПС вече е разпределил, за да популяризира оперативните програми. Всеки европейски проект има свой бюджет за реклама, а това поставя в ръцете на управляващите органи огромен ресурс, който по правило трябва да бъде изхарчен за медийно време. Законът дава право на министерствата да плащат на телевизиите и радиостанциите директно, без конкурс, за поддържане на репутацията на европроектите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове