Брюксел проверява проекта за туристически бранд на България
Държавата ще трябва да плати глоба заради процедурата по възлагане на поръчката, а не заради нейното изпълнение


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Туристическият бранд и лого, с които България се сдоби преди две години, но никога не е използвала, отново се появиха в публичното пространство със скандал. Управляващият орган на ОП "Регионално развитие" (ОПРР) проверява проекта за нередности. Най-вероятно ще бъде наложена санкция в размер на 10% от стойността на проекта, или около 140 хил. лв. Финансовата корекция все още не е наложена, но процедурата е в заключителна фаза, коментираха от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) пред "Капитал Daily".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
те на това му се вика - "на нас ни пускат еврофондовете" :-) явно някой стой на кранчето и нон-стоп прави корекции :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.