ilyan.com under construction
След раздялата на партньорите дигиталната агенция променя структурата, концепцията и начина си на работа


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Когато се заговори за дигитална реклама в България, разговорът рано или късно стига до едноименната агенция на Илиян Ковачев ilyan.com. В годината, в която компанията става на 20 години, й се случва и мащабна трансформация, която ще се отрази на организацията, начина на работа и управлението й. Нещо повече - с амбициозния си план Илиян Ковачев се надява да предизвика промени в целия дигитален бранш в България и региона.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
ех, колко много имам да разказвам ...
beyond digital модела- супер! Разбира се, че ще "поправят дигиталния модел" с негова по-нова и по-добра версия. Не се съмнявам. Успех!
Ауу, брей, брей, а за Ковачев и синове ООД и техните незавършени сгради /но събрани парички/, защото не напишете?
Мисля, че работата на тази агенция (а и повечето български) има изключително ниско ниво на дизайн. Това трябва да е основна цел на агенциите - да подобрят качеството на работата си откъм дизайн, естетика, както и копирайт.
Тенденциозно позитивна статия без дори елементарен опит за анализ на ситуацията в агенцията.
Публикувано през m.capital.bg
Дизайн кръгла нула
Ще подремна! Все пак е събота...
Браво, че се опитват да правят нещо (наблягам да думата опитват), но ако може така да се изразя, са прасета в космоса. Има супер талантливи разработчици и дизайнери в София ( няма да цитирам имена ), приканвам илиян.ком да ги открият.
В илян.цом дизайнери няма. Това са едни некадърни, нископлатени момченца, които си вярват твърде много. А всъщност са кръгла нула.
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход