Седмични новини за маркетинг и реклама (5 декември)
New Moment и ООН с кампания за толерантност към бежанците, "МЕДИЯ Овърланд" разширява международното си портфолио, Над 50% от рекламите в интернет не достигат до реални потребители


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
New Moment и ООН с кампания за толерантност към бежанците
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Чудесно, New Moment и ООН, много хубаво!
Когато баща ми и майка ми бяха заточени от жълтите павета в Мадан, единия и в Рудозем, другия, тези мили хора си пиеха чайчето .
ТЕ помогнаха ли на родителите ми ?
Можеше да защитят българите пред Ловците от БКП .
Ама НЕ, те бяха техни другари .
Сега пак ли ще ги изхранваме ?
Ако са емигранти са добре дошли !
Ако са бежанци да отидат в Дубай, моля !!!
@Боян Петров:
"...сървъра на компанията Doubleclick.." - сървър или технологично решение е Doubleclick?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход