Как да рекламираш с ограничен бюджет
Няколко идеи за ефективна комуникация на прохождащи компании


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Наближава Коледният базар и Люба Христова обикаля неуморно по заведения и ресторанти в София с постери в ръка. Основателката на пространството за споделено ползване SOHO разчита на своите приятели и партньори, които притежават интересни места в града, да й предоставят рекламна площ, за да разпространи идеята за събитието. Често малките, стартиращи или развиващи се бизнеси като SOHO не могат да си позволят големи бюджети за комуникация и се налага да прибягват до реклама с подръчни материали или до услугите на приятели и познати.
Попитахме няколко млади предприемачи как с малко средства можеш да направиш смислена комуникация на продукта или услугата си. Tе разказаха опита си, придобит с проба-грешка, откровено и формулираха нещо като гид за комуникацията на малкия бизнес.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Успех на Люба и Павел в изкуството да комуникираш за да позиционираш своя бизнес:-)
http://www.crmtrends.com/
http://copyhackers.com/
http://contentmarketinginstitute.com/
http://www.kaushik.net/avinash/
https://econsultancy.com/
Малко линкчета от мен :)
До коментар [#2] от "x3m":
Добри линкчета си дал :)
полезна информация "от кухнята" благодаря за статията
На младите предприемачи пожелавам: Коректни партньори!!! И винаги при партньорство с голям бранд, първо да проучват как е 'пораснал'-по правилата или чрез преяждане със Съдържание. :-)
На младите предприемачи пожелавам: Коректни партньори!!! И винаги при партньорство с голям бранд, първо да проучват как е 'пораснал'-по правилата или чрез преяждане със Съдържание. :-)
Когато преди 14 години започвах настоящата си работа, бюджетът ми бе на Минус .
Имам опит обаче.Фалирал съм точно ,когато доларът бе 3 000 Бг лева.
Благодарение на опита си пак рекламирах . Стикерите и сега ми стоят по входове и асансьори. Не струват много пари.
когато 1993 . правех аптека в Димитровград с 1 000 $ , включващи и заплата на маг. фарм и зареждане и др., пак рекламирах .
Сканирах написан текст и от с. Бяла река натам рекламирах на всяка спирка и др. " От 01.10...,аптека в Димитровград, ул. Каменец" 9 - Б - 3 и т.н.
После инфлация ,окраде ме една пом. фарм и др. разходи, та фалирах .
Такива ми ти работи при Капитал изъм а.
Да живее Реклама та !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.