Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Как да рекламираш с ограничен бюджет

Няколко идеи за ефективна комуникация на прохождащи компании

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Наближава Коледният базар и Люба Христова обикаля неуморно по заведения и ресторанти в София с постери в ръка. Основателката на пространството за споделено ползване SOHO разчита на своите приятели и партньори, които притежават интересни места в града, да й предоставят рекламна площ, за да разпространи идеята за събитието. Често малките, стартиращи или развиващи се бизнеси като SOHO не могат да си позволят големи бюджети за комуникация и се налага да прибягват до реклама с подръчни материали или до услугите на приятели и познати.

Попитахме няколко млади предприемачи как с малко средства можеш да направиш смислена комуникация на продукта или услугата си. Tе разказаха опита си, придобит с проба-грешка, откровено и формулираха нещо като гид за комуникацията на малкия бизнес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 1
    • + 5

    Успех на Люба и Павел в изкуството да комуникираш за да позиционираш своя бизнес:-)

    Нередност?
  • 2
    x3m avatar :-|
    x3m
    • + 4
  • 3
    lgrozeva avatar :-|
    Лили
    • + 1

    До коментар [#2] от "x3m":

    Добри линкчета си дал :)

    Нередност?
  • 4
    apu06367084 avatar :-|
    Tami Valcheva
    • + 1

    полезна информация "от кухнята" благодаря за статията

    Нередност?
  • 5
    mara71 avatar :-|
    Мария Янкова
    • + 2

    На младите предприемачи пожелавам: Коректни партньори!!! И винаги при партньорство с голям бранд, първо да проучват как е 'пораснал'-по правилата или чрез преяждане със Съдържание. :-)

    Нередност?
  • 6
    mara71 avatar :-|
    Мария Янкова

    На младите предприемачи пожелавам: Коректни партньори!!! И винаги при партньорство с голям бранд, първо да проучват как е 'пораснал'-по правилата или чрез преяждане със Съдържание. :-)

    Нередност?
  • 7
    oyh53308658 avatar :-|
    oyh53308658

    Когато преди 14 години започвах настоящата си работа, бюджетът ми бе на Минус .
    Имам опит обаче.Фалирал съм точно ,когато доларът бе 3 000 Бг лева.
    Благодарение на опита си пак рекламирах . Стикерите и сега ми стоят по входове и асансьори. Не струват много пари.
    когато 1993 . правех аптека в Димитровград с 1 000 $ , включващи и заплата на маг. фарм и зареждане и др., пак рекламирах .
    Сканирах написан текст и от с. Бяла река натам рекламирах на всяка спирка и др. " От 01.10...,аптека в Димитровград, ул. Каменец" 9 - Б - 3 и т.н.
    После инфлация ,окраде ме една пом. фарм и др. разходи, та фалирах .
    Такива ми ти работи при Капитал изъм а.
    Да живее Реклама та !

    Нередност?
Нов коментар