На гребена на дигиталната вълна

Кои тенденции в дигиталния маркетинг в България ще бъдат важни през 2015 г. и защо

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ще бъде ли 2015 годината на мобилната реклама? Или пък годината, в която рекламодателите ще опознаят по-добре аудиториите, на които говорят онлайн? Пазарът на дигитална реклама в България винаги е бил труден за прогнозиране най-малкото защото ръстът му през последните години не се случва с темповете, с които индустрията очаква.

С помощта на няколко професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг все пак направихме опит да видим кои ще са тенденциите, които ще движат пазара на този тип реклама през тази година, кои ще са фразите, които ще влизат все повече в разговорите между рекламодатели и агенции, и защо точно те ще са важни при планирането и създаването на кампании. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic
    • + 3

    RTB скоро няма да има. Защото ще доведе единствено до спад в цените. От последното няма изгода никой. Нито агенциите, нито издателите, а и дори самите рекламодатели. Ниските цени за рекламодателите ще изискват съществено увеличение на разходите за управление на рекламата (независимо дали вътрешно или през агенция).

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар