Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 яну 2015, 17:54, 3921 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (16.01)

All Channels Communication Group с две отличия на Forbes Business Awards 2014, Twitter ще предлага реклама в чужди сайтове, Instagram е най-бързо растящата социална мрежа в САЩ

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
All Channels Communication Group с две отличия на Forbes Business Awards 2014

Илюстрация



По време на наградите Forbes Business Awards 2014 All Channels Communication Group беше отличена с две награди - първо място в категория "Клиентска политика" и трета награда в категорията "Развитие на бизнеса". Агенцията беше и единствената компания от комуникационната сфера, получила награди в рамките на тазгодишната церемония. Наградите Forbes Business Awards 2014 се оценяват и присъждат от десетчленно жури, съставено от представители и партньори на бизнеса. За участие в конкурса пък са подадени 90 кандидатури в различните категории. В категорията "Клиентска политика" тази година на второ и трето място застават съответно Unique Estates и 60K, а на първото и второто място в отличието "Развитие на бизнеса" са Telerik и ScaleFocus. В прессъобщение, разпространено до медиите, от All Channels уточняват, че тазгодишните отличия по време на Forbes Business Awards не са първите за агенцията в този конкурс - през 2012 г. комуникационната група печели две втори места, съответно в категориите "Развитие на човешките ресурси" и "Развитие на бизнеса".


Twitter ще предлага реклама в чужди сайтове

Илюстрация



Следвайки множеството промени в стратегията и портфолиото на Twitter от услуги и предложения към рекламодателите, по информация на Wall Street Journal от социалната мрежа планират да привлекат към рекламните си формати и потребители, които не са част от платформата за микроблогинг. Това ще става чрез включване на рекламни съобщения в плъгините на Twitter, добавяни към различни сайтове, както и чрез вградените туитове в самото съдържание. Друга особеност на новия рекламен формат е, че Twitter ще споделя приходите със самите сайтове, подобно на модела, който Google използва в своя Display Network. От социалната мрежа споделят, че идеята за такъв тип рекламно предложение идва от факта, че милиони потребители ежедневно потребяват съдържание от микроблогинг платформата, представена от трети страни, откъдето идва и логичното продължение този процес да бъде монетизиран. Към момента няма яснота кои рекламодатели биха се възползвали от този формат, макар от компанията да загатват за преговори със спортната медия ESPN и приложението за новини Flipboard.

Първата рекламна кампания, използваща Apple Watch

Илюстрация





Въпреки че умният часовник на Apple ще започне своите продажби по-късно тази година, рекламодателите вече се подготвят да посрещнат неговите бъдещи потребители със своите рекламни послания.
Така например американската верига супермаркети Marsh обяви по-рано тази седмица, че вече е инсталирала iBeacon устройства в своите близо 100 магазина в САЩ. Този тип технология позволява на брандовете да изпращат автоматизирани съобщения до всички съвместими мобилни продукти на Apple. В случая на Marsh умните часовници могат да отворят автоматично списъка с покупки веднъж щом потребителите влязат на територията на супермаркета. От компанията споделят, че ще използват този нов канал, за да споделят със своите клиенти различни оферти и новини около лоялната програма на веригата супермаркети. От друга страна, такъв тип кампания ще позволи на Marsh да е в крак с тенденциите, като събира различни данни за своята аудитория – например колко време прекарва в магазина, кога е най-активна при покупките си или кои са най-посещаваните отдели в супермаркета.
Тази технология, разбира се, не е ограничена само до американския пазар, а може да бъде използвана и от българските рекламодатели. Трябва да се отбележи обаче, че подобен тип кампании изискват по-високи инвестиции, макар и тя да бъде правена в дългосрочен план.

Instagram е най-бързо растящата социална мрежа в САЩ

Илюстрация



Данни от проучване на Pew Research Internet Project, проведено сред активните интернет потребители над 18 години в САЩ, показват, че Instagram е социалната мрежа с най-голям растеж. Компанията е покачила базата на своята активна аудитория с 9% спрямо миналата година. Това означава, че към момента 26% от американците онлайн използват услугата за споделяне на снимки.
С нарастването на своята потребителска база социалната мрежа е надскочила конкуренти като Pinterest (растеж от 7%), LinkedIn (6%) и Twitter (5%). Проучването посочва също така, че Facebook е намалил рязко растежа си, запазвайки непроменена аудиторията от 71% от анкетираните, в сравнение с проучване на Pew, публикувано през август 2014 г.
Според данните 52% от участвалите във въпросника потребители използват повече от една социална мрежа, докато през 2013 г. това са били 42%. От друга страна, анкетираните, които са се фокусирали само върху една платформа, най-често избират Facebook (79%).
Важно е да отбележим обаче, че данните не представят цялостна картина за пазара в САЩ, тъй като, подобно на повечето подобни проучвания, сред рецепиентите на въпросника не са включени по-младите потребители, които неофициално използват най-активно социалните мрежи.

Kantar Media Audiences ще е доставчик на рейтинговите данни за Румъния до 2019 година

Илюстрация




Водещата британска агенция за медийни и маркетингови проучвания Kantar Media Audiences ще бъде доставчик на пийпълметричните данни за румънския пазар след проведен конкурс. Съобщението бе направено от Лусия Антал, председател на Румънската асоциация за измерване на медийната аудитория - ARMA. Цената на договора не се съобщава, но според източници на румънската Mediafax средната пазарна стойност на договора е 10 млн. евро за целия период. Kantar Media Audiences и досега бе доставчик на рейтингови данни за румънския пазар за периода 2012-2015. Новият договор отново ще е за четири години - от 2016 до 2019 година. Основен конкурент на Kantar в конкурса беше Nielsen Media Research.
Kantar Media Audiences има голямо портфолио от услуги и медийни проучвания за изследване аудиторията на печатни медии, радио, телевизия, интернет, кино, мобилни устройства, социални медии, външна реклама. Kantar Media Audiences възникна след придобиването на TNS Media и KMR Media WPP Group през 2008 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др.

7 апр 2020, 536 прочитания

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и главен оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 1868 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Моят праймтайм не е твоят

Въпреки че телевизията е най-предпочитаният канал, тенденцията да се гледа на други екрани ще се задълбочава

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10