"Мтел" търси следващата си медийна агенция
В конкурса участват шест международни агенции с представителства в България, чиито имена засега остават тайна


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
След като през 2014г. "Мтел" смени своето рекламно, дигитално и PR обслужване, днес от мобилния оператор изпратиха информация за нов конкурс за избор на медийна агенция, която ще поеме планирането на всички бъдещи кампании. В него са поканени да участват шест международни агенции с представителства в България. Към момента от компанията не разкриват имената им, но казват, че те ще станат ясни след като конкурса приключи.
В прессъобщението, разпространено до медиите, се казва, че участващите агенции ще трябва "да демонстрират стратегическо мислене, разбиране на тенденциите в телеком сектора, както и да предложат конкурентни търговски условия."
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Моят съвет е вместода плащата за нова агенция,направете промяна в абонамнетите и давайте евтини телефони за 0.00 лв.По този начин ще имате нови абонати!
Публикувано през m.capital.bg
Мтел в момента нямат конкурентен план в ниския сегмент, а хората вече гледат да пестят от всичко.
Най-ниската им такса за нещо по-добро от предплатена тарифа почва от 10 лева, при виваком можеш да се наместиш и за 5-6 лева.
До коментар [#1] от "nikolai_kostov":
В момента плановете на Мтел са най-добре от всички. За 34,97 лв. на месец имаш неограничени разговори към всички мрежи и 10 ГБ интернет на максимална скорост. В ниския сегмент им Боб. За 14,90 лв. имаш 500 мин. към всички мрежи и 500 МБ. Само за говорене има и за 5,90 лв. с 100 към мобилни и 100 към фиксирани мрежи.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход