"Мтел" търси следващата си медийна агенция

"Мтел" търси следващата си медийна агенция

В конкурса участват шест международни агенции с представителства в България, чиито имена засега остават тайна

5969 прочитания

© Анелия Николова


След като през 2014г. "Мтел" смени своето рекламно, дигитално и PR обслужване, днес от мобилния оператор изпратиха информация за нов конкурс за избор на медийна агенция, която ще поеме планирането на всички бъдещи кампании. В него са поканени да участват шест международни агенции с представителства в България. Към момента от компанията не разкриват имената им, но казват, че те ще станат ясни след като конкурса приключи.

В прессъобщението, разпространено до медиите, се казва, че участващите агенции ще трябва "да демонстрират стратегическо мислене, разбиране на тенденциите в телеком сектора, както и да предложат конкурентни търговски условия."

Конкурсът трябва да приключи в началото на март, а предложенията ще се разглеждат и оценяват спрямо вътрешните правила за тръжни процедури и изискванията за прозрачност на Telekom Austria Group (TAG), част от която е и българският мобилен оператор, пише в съобщението на компанията.

Към момента медийна агенция на "Мтел" e "Карат България", която е част от Dentsu Aegis Network. От мобилния оператор разказаха пред "Капитал", че са решили да обявят конкурс за обслужваща агенция, тъй като "през определени периоди всяка компания трябва да сверява ситуацията на пазара, както и креативността на агенциите, с които работи."

След като през 2014г. "Мтел" смени своето рекламно, дигитално и PR обслужване, днес от мобилния оператор изпратиха информация за нов конкурс за избор на медийна агенция, която ще поеме планирането на всички бъдещи кампании. В него са поканени да участват шест международни агенции с представителства в България. Към момента от компанията не разкриват имената им, но казват, че те ще станат ясни след като конкурса приключи.

В прессъобщението, разпространено до медиите, се казва, че участващите агенции ще трябва "да демонстрират стратегическо мислене, разбиране на тенденциите в телеком сектора, както и да предложат конкурентни търговски условия."


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


3 коментара
  • 1
    nikolai_kostov avatar :-|
    Nikolai Kostov

    Моят съвет е вместода плащата за нова агенция,направете промяна в абонамнетите и давайте евтини телефони за 0.00 лв.По този начин ще имате нови абонати!

    Публикувано през m.capital.bg

  • 2
    kokoto2 avatar :-|
    kokoto2

    Мтел в момента нямат конкурентен план в ниския сегмент, а хората вече гледат да пестят от всичко.

    Най-ниската им такса за нещо по-добро от предплатена тарифа почва от 10 лева, при виваком можеш да се наместиш и за 5-6 лева.

  • 3
    viktor_k avatar :-|
    viktor_k

    До коментар [#1] от "nikolai_kostov":

    В момента плановете на Мтел са най-добре от всички. За 34,97 лв. на месец имаш неограничени разговори към всички мрежи и 10 ГБ интернет на максимална скорост. В ниския сегмент им Боб. За 14,90 лв. имаш 500 мин. към всички мрежи и 500 МБ. Само за говорене има и за 5,90 лв. с 100 към мобилни и 100 към фиксирани мрежи.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал