bTV ще продава рекламното време на Cartoon Network

С това каналите в портфолиото на телевизията стават осем

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

bTV Media Group придоби правата за продажба на рекламното време на Cartoon Network в България. Каналът с анимационно съдържание става част от портфолиото на медийната група от този месец. С новопридобитите права броят на продаваните от bTV Media Group телевизионни канали става осем. Освен Cartoon Network, в рекламното портфолио на медиата влиза кулинарният канал Fiesta и петте нишови канала на bTV (bTV Action, bTV Comedy, bTV Lady, bTV Cinema, Ring BG).

Досега Cartoon Network беше представян в България от Modern Times Group (MTG), собственикът на "Нова тв". Преместването на детския канал в портфолиото на bTV Media Group е логично, тъй като Cartoon Network се управлява от Turner Broadcasting, компания на Time Warner. От своя страна Time Warner е най големият акционер в Central European Media Enterprises (CME), собственикът на bTV.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    e_mil avatar :-|
    tamada
    • - 1
    • + 3

    Каналът си стартира през 1992 като чисто американски в североизточните щати. А това за което сте писали е европейската му версия Cartoon Network UK/Europe, която тръгва през 1993.

    Нередност?
  • The Core
    • + 5

    bTV ще продава рекламното време на Cartoon Network

    "Бактън" и от двете, и от рекламите!

    Кога ще направят кабелните абонаменти с избор на каналите?
    Не им искам "талаша", дето ми го пробутват!
    Гледам 15 канала, а плащам за 150, за да може някой като бТВ да ме брои за "таргет".. Ексик!

    Нередност?
Нов коментар