2015: Да поговорим за реклама

Времената на големите бюджети няма да се върнат. А клиентите ще търсят бизнес решения от агенциите си, не просто кампании

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Хаотична. Такава беше 2014 г. за рекламния бранш в България. Редица големи рекламодатели смениха обслужването си и миграцията на кадри (мениджърски и не само) между агенциите достигна неочаквано високи нива. Това доведе и до цялостна промяна на рекламния пейзаж. Големи агенции загубиха важна част от бизнеса си, а други, смятани доскоро за по-незначителни играчи, показаха, че са готови да се борят в мащабни конкурси.

Каква 2015 очакват изпълнителните директори на рекламните агенции в България?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове