С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 фев 2015, 17:51, 5582 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (6 февруари)

All Channels с две награди от асоциацията по човешки ресурси, "Медиарисърч България" смени името си на Нилсен Адмосфер България, Facebook Awards 2015 приема заявки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
All Channels с две награди от асоциацията по човешки ресурси

Фотограф: All Channels Communication Group



All Channels Communication Group е получила два приза на годишните награди на Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУЧР), казват от агенцията в съобщение до медиите. Комуникационната група е наградена в категориите "Най-добър HR проект на МСП за 2014 г." и за втора поредна година в "Най-добър проект за интегриране на образованието в бизнеса за 2014 г.". Компанията е била и сред финалистите в категорията "HR екип на годината", смятана за една от най-оспорваните.
Минали отличия на тези награди All Channels Communication Groups са имали и през 2012 г., когато агенцията е получила призове в категориите "Най-добра HR стратегия на МСП" и "Най-ангажиран към УЧР организационен лидер на годината", в която се отличава целия управленски борд на компанията.


"Медиарисърч България" смени името си на Нилсен Адмосфер България

В края на януари "Медиарисърч България" промени името си на "Нилсен адмосфер България", съобщават от компанията. Преименуването беше предшествано от сключения в средата на миналата година договор, чрез който международната изследователска агенция Nielsen придоби мажоритарен дял в MEDIARESEARCH Group. От 2012 г. бившата "Медиарисърч България" реализира проект за измерване на телевизионната аудитория в страната. Новите лого и визуална идентичност на компанията ще бъдат представени през следващите няколко седмици, казва Иван Гинчев, изпълнителен директор на "Нилсен адмосфер България".
От бившата "Медиарисърч България" уточниха, че ще предложат на своите клиенти "върхова технология и методика за измерване на видеосъдържание", а партньорството им с Nielsen ще позволи да бъдат създадени нови продукти, с които да се оценява влиянието на рекламата върху продажбите на рекламодателите.

"Нилсен адмосфер България" е дъщерно дружество на чешката изследователска агенция MEDIARESEARCH, която също ще бъде преименувана. MEDIARESEARCH има дългогодишен опит в измерването на телевизионната аудитория в Република Чехия и развива софтуер за работа с данни от тв метри, като паралелно с това реализира и редица други, сложни от технологична и методологична гледна точка изследователски проекти.



Facebook Awards 2015 приема заявки

За втора поредна година ще се проведат наградите Facebook Awards, отличаващи най-креативните комуникационни кампании, проведени във или чрез използване на социалната мрежа. Регистрациите са вече отворени, а заявки се приемат до 1 април. В надпреварата могат да се включат участници от всички краища на света, които ще се състезават в шест категори. Всяка от тях предлага 4 типа отличия – голямата Синя награда и класическите Златна, Сребърна и Бронзова.

През 2014 г. наградите носеха името Facebook Studio Awards и позволяваха регистрация в 2 категории – Integrated campaign (за кампании, показали креативни решения, използвайки множество маркетингови канали) и Craft (за кампании, представящи изключителен копирайтинг или използване на изображения или видео). Тази година към портфолиото от категории са добавени Social Technology (в която се отличават най-добрата технологична интеграция на Facebook в кампанията), Media Strategy (за кампании, които използват по креативен и ефективен начин медийните формати на социалната мрежа), Facebook for Good (отличаваща проекти, създадени за неправителствени и благотворителни организации), както и New Frontiers (за кампании, реализирани в бързорастящи региони като Индия, Югоизточна Азия, Латинска Америка, Африка и Близкия изток).

В категориите на Facebook Awards 2015 за първа година ще могат да участват и кампании, реализирани в социалната мрежа Instagram, част от корпоративното портфолио на Facebook. Победителите ще бъдат обявени на 10 юни, а на 24 юни ще бъдат връчени самите награди по време на специално парти в Кан по време на фестивала Cannes Lions.

Google е премахнал над 524 милиона "лоши реклами"

Илюстрация



През 2014 г. Google е премахнал от своята рекламна мрежа AdWords над 524 милиона "лоши реклами", публикувани от над 214 хил. рекламодателя. Това стана ясно от блог пост на интернет гиганта, публикуван по-рано тази седмица. Отхвърлените реклами са предизвикали съмнение за измама, лъжливи обещания, зловреден софтуер и други.

От Google уточняват, че броят "лоши реклами" е само малка част от комуникационните активности, които се случват в тяхната мрежа. И въпреки че в голяма степен числата са се подобрили (например през 2013 г. са премахвнати 7000 рекламодателя поради продажба на фалшиви стоки в сравнение с 14 000 през 2012 г.), борбата с измамните съобщения е "постоянно еволюираща", казват от компанията.

Интернет гигантът представи и някои от тенденциите при "лошите реклами" през 2014 г. Така например повече от 43 милиона послания са приканвали потребителите по неподходящ начин да кликнат върху тях, повече от 4.3 милиона реклами са били в разрез с авторски права, а повече от 9.6 милиона от тях са премахнати заради нарушения на норми, свързани със здравеопазването.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 1042 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 946 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
2015: По-социални и емоционални кампании

Творческите директори очакват политическата и икономическа конюнктура да остави отпечатък върху рекламите и поведението на потребителите

Още от Капитал
Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10