2015: По-социални и емоционални кампании

Творческите директори очакват политическата и икономическа конюнктура да остави отпечатък върху рекламите и поведението на потребителите

Йордан Петков, творчески директор на reforma
Йордан Петков, творчески директор на reforma    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Йордан Петков, творчески директор на reforma
Йордан Петков, творчески директор на reforma    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Как политиката и икономиката ще повлияят на поведението на потребителите? Как рекламодателите ще реагират на това?  Ще видим ли по-смислени кампании и по-ангажиращи послания? Ще намерят ли технологиите по-широко приложение в българската реклама? Ще започне ли тя да възпитава потребителска култура? Вижте как творческите директори на рекламните агенции си представят рекламната 2015 и темите, които ще диктуват разговорите между клиенти и агенции.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал