Седмични новини за маркетинг и реклама (13 февруари)

MTG продава унгарските си телевизионни канали, OMD е медиа агенция на годината, а SAP навлиза на рекламния пазар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Собственикът на "Нова броудкастинг груп" продава тв каналите си в Унгарияна Sony Pictures Television

Международният собственик на "Нова броудкастинг груп" - Modern Times Group (MTG), ще продаде безплатните телевизионни канали, които оперира в Унгария, на Sony Pictures Television, съобщиха от компанията. Договорът включва каналите Viasat3 и Viasat6, както и услугата Viasat Play. За момента цената на сделката остава неизвестна. Двете компании очакват одобрение от унгарските регулатори, а сделката трябва да бъде приключена през второто тримесечие на 2015 г. Двата канала бяха създадени през 2000 и 2008 г. и се разпространяват чрез кабелни и сателитни оператори, както и IPTV в Унгария. Платените телевизионни канали на МTG - Viasat Explore, Viasat History и Viasat Nature, които се разпространяват и в България, не са част от сделката. "Унгарските ни безплатни канали бяха първият бизнес, който започнахме извън скандинавските и прибалтийските държави. Сега ще се съсредоточим върху операциите си в развиващите се пазари в Европа - Прибалтика, България и Чехия", каза в официално съобщение президентът на MTG Юрген Линдеман.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар