С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
68 17 фев 2015, 17:50, 11847 прочитания

Обновяването на capital.bg

Вече има специален, много по-удобен дизайн за съдържанието на изданията, бизнес секция с финансова информация и разширен абонаментен достъп

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Когато днес отворите capital.bg, сигурно ще забележите няколко промени.

Съдържанието на седмичника "Капитал" и бизнес всекидневника "Капитал Daily" вече изглежда по различен начин чрез инструмента K:Reader (намира се в горния десен ъгъл на челната страница на сайта). Той пренася усещането от четенето на хартия в дигитална среда, като поддържа и всички възможности за интеракция - коментари, споделяне, препоръчване.


K:Reader е за читателите, които оценяват редакторската подредба на материалите и искат да са сигурни, че няма да изпуснат нещо важно в потока от новини. С новия си дизайн инструментът позволява по-удобно четене на дълги анализи на екран. В K:Reader можете да намерите и списанието LIGHT, както и всички допълнителни издания, които излизат заедно с вестника. Удобен е за таблет и през компютър.







От днес е активна и специализираната бизнес секция K:PRO. В нея е публикуван масив от финансова информация за 200 000 фирми. Информацията е достъпна през специална търсачка в секцията - КАПИ, която показва индивидуална финансова информация за фирми и агрегирани данни по икономически сектори и региони.

В бизнес зоната K:PRO се публикуват данните от класациите на "Капитал" (като К100 - Най-големите компании, К10 - Най-добрите банки, Гепард - Най-динамичните малки и средни компании), както и регулярни индустриални анализи.



Заедно с новите услуги, разширяваме и абонаментния достъп към всички редовни читатели. Абонамент ще е необходим за тези, които четат повече от 20 статии месечно в capital.bg. Те ще могат да избират между два абонаментни плана - Капитал и Капитал Pro.

Абонаментен план Капитал (цена 12 лева на месец) дава основен достъп до сайта и K:Rеader за седмичника и изданията, които излизат с него. Абонаментен план Капитал Pro (цена 39 лева на месец) осигурява пълен достъп до сайта - включително бизнес зоната K:PRO, както и K:Reader за седмичния "Капитал", "Капитал Daily" и всички допълнителни списания към тях - най-пълният достъп до бизнес-информация на българския пазар.



Защо разширяваме абонамента онлайн? За да ви гарантираме качествено съдържание, от което да се информирате, ние търсим устойчивост на бизнес модела си в интернет. Избрахме той да включва и дял на финансиране от читатели, тъй като те са потребителите на съдържанието. Смятаме, че ако сме полезни и правим качествена журналистика, абонаментът за "Капитал" е добра сделка. Вярваме, че информацията, която получавате от capital.bg, е полезна в работата и за личното ви благополучие.

Повече информация за новите услуги и често задавани въпроси и отговори около абонаментните планове можете да намерите на capital.bg/nov.

Можете да ни пишете с обратна връзка за промените на nov@capital.bg.

Абонатитие на хартиените издания имат включен дигитален абонамент към пакета. Ако сте абонат на вестник "Капитал" или "Капитал Daily" и не знаете как да активирате дигиталния си абонамент, може да се обърнете към търговския отдел на "Икономедиа" на: abonament@economedia.bg
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри 1 Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

26 фев 2020, 900 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 1286 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмични новини за маркетинг и реклама (20 февруари)

Кампания на асоциация "Родители" и reforma в подкрепа на позитивното бащинство, Publicis Consultants MSLGROUP разширява екипа за медийни анализи, Interactive Share е новата дигитална агенция на Kamenitza и Kamenitza Fresh

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10