Nielsen Admosphere Bulgaria вече предлага данни за радио аудиторията*

Първите договори с някои от най-големите радиостанции вече са сключени

Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори и БНР още миналата година представиха общоиндустриален проект за изследване на радиоаудиторията в България.
Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори и БНР още миналата година представиха общоиндустриален проект за изследване на радиоаудиторията в България.    ©  Надежда Чипева
Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори и БНР още миналата година представиха общоиндустриален проект за изследване на радиоаудиторията в България.
Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори и БНР още миналата година представиха общоиндустриален проект за изследване на радиоаудиторията в България.    ©  Надежда Чипева

Nielsen Admosphere Bulgaria ще предоставя данни за радиопазара в България. Компанията разработва услугата съвместно с изследователската агенция Ipsos. Изследването на радиоаудиторията е национално представително и се извършва от началото на 2015 г., чрез провеждане на 1 000 интервюта месечно. Данните от проведените през първите три месеца интервюта ще бъдат достъпни в началото на месец април, като след това ежемесечно ще бъдат допълвани с нови 1 000 интервюта.

Заедно с данните, потребителите ще разполагат и с аналитичен софтуер на Ipsos, който е познат на голяма част от пазара. Първите договори с някои от най-големите радиостанции вече са сключени, а клиентите на компанията, които купуват данни за телевизионната аудитория, ще получават до края на годината безплатно данните за радио аудиторията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се