bTV доведе нов продуцент на пазара

Constantin Entertainment има дългосрочни амбиции да създава тв съдържание в България

Хайкo Кнауте, директор операции в Constantin Entertainment
Хайкo Кнауте, директор операции в Constantin Entertainment    ©  архив bTV
Хайкo Кнауте, директор операции в Constantin Entertainment
Хайкo Кнауте, директор операции в Constantin Entertainment    ©  архив bTV

През последния месец сезонът на големите телевизионни формати е в разгара си и водещите канали bTV и "Нова" отново са в сериозно съперничество за вниманието на зрителите и рекламодателите. Началото на MasterChef (bTV) е знак за още една интересна тенденция на българския пазар, която може да промени модела на работа на телевизиите и продуцентите.

За ключовия си за сезона кулинарен формат bTV избра да работи с нов за българския пазар играч - базираната в Мюнхен Constantin Entertainment. Преди време "Нова" също заложи на чуждестранен продуцент - Paprika Latino, за реализацията на няколко свои формата. Това, от една страна, разширява възможностите на телевизиите, от друга обаче, може да създаде трудности за българските продуценти на и без това тесния пазар.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се