Рекламният пазар в България продължава да стагнира
Асоциацията на комуникационните агенции отчита крехко увеличение на обема на инвестициите, но тези в интернет реклама спадат


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Инвестициите в реклама в България през изминалата 2014 година са възлизали на около 307 милиона лева, което е "крехко" увеличение от 0.7% спрямо 2013. Това стана ясно на годишния форум на Българската асоциация на рекламните агенции (БАКА), който по традиция се открива с картина на рекламния пазар. И тази година тя беше представена от предеседателя на БАКА Красимир Гергов, който съобщи цифрите в обичайния си лаконичен стил.
От резултатите е видно, че пазарът стагнира за поредна година. Разминаването между брутните стойности на рекламните инвестиции и реално вложените пари е близо 80%. Това означава, че пазарът се е диктувал основно от търговските отстъпки на медиите към рекламодателите и през изминалата година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Новините изобщо не са добри. При такъв пазар няма никакъв шанс да има каквито и да е независими медии, защото това не е печаливш бизнес...
На какво отгоре да се развива рекламният пазар?
У нас прогресират далаверите с европари и обществени порьчки,множат се клиентите на аптеките и психично болните. Но те не са таргет...
Публикувано през m.capital.bg
То па и едни реклами... Да ти умре магарето на челна стойка във ваната с два лева в джоба.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.