Бъдещето на медийното планиране

Автоматизираното купуване на рекламни площи е сред топ тенденциите в интернет рекламата в България, макар пазарът още да спори какво точно представлява тази услуга

Ще станат ли излишни медийните агенции при закупуването на рекламни позиции? Как се случват рекламните търгове в реално време? И въобще какво представлява тази нова технология при медийното планиране и как изглежда на българския пазар? Автоматизираното купуване на рекламни площи с все всички въпроси около него е сред ключовите рекламните тенденции за 2015 г., въпреки че на пазара все още няма консенсус между рекламодатели, агенции и медии какво точно наричаме programmatic и как може да ни бъде от полза.

Какво е различното при programmatic?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се