Бъдещето на медийното планиране
Автоматизираното купуване на рекламни площи е сред топ тенденциите в интернет рекламата в България, макар пазарът още да спори какво точно представлява тази услуга


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ще станат ли излишни медийните агенции при закупуването на рекламни позиции? Как се случват рекламните търгове в реално време? И въобще какво представлява тази нова технология при медийното планиране и как изглежда на българския пазар? Автоматизираното купуване на рекламни площи с все всички въпроси около него е сред ключовите рекламните тенденции за 2015 г., въпреки че на пазара все още няма консенсус между рекламодатели, агенции и медии какво точно наричаме programmatic и как може да ни бъде от полза.
Какво е различното при programmatic?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.