Главен редактор: читателят

Новият български медиен проект "КлинКлин" иска да въвлече потребителите във финансирането, управлението и контрола на съдържанието

Кирил Беспалов (вдясно) и Руслан Трад (вляво) са част от екипа на новия проект КлинКлин, който ще се опита да разбие познатия медиен модел
Кирил Беспалов (вдясно) и Руслан Трад (вляво) са част от екипа на новия проект КлинКлин, който ще се опита да разбие познатия медиен модел
Кирил Беспалов (вдясно) и Руслан Трад (вляво) са част от екипа на новия проект КлинКлин, който ще се опита да разбие познатия медиен модел    ©  Цветелина Белутова
Кирил Беспалов (вдясно) и Руслан Трад (вляво) са част от екипа на новия проект КлинКлин, който ще се опита да разбие познатия медиен модел    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"През последните десет години интернет промени начина ни на мислене, но медиите останаха същите. Хората свикнаха да участват в процесите, да бъдат лидери на мнение, да получават популярност, но начинът, по който се формира информацията все още е прекалено вертикален. Ние искаме да променим това." Думите са на основателите на нов български медиен проект "КлинКлин", който дава амбициозната заявка да "избие" старите модели на работа и финансиране на медиите и да възложи руля на управление на съдържанието в ръцете на читателите.

"КлинКлин" на практика е първият независим опит за експеримент с бизнес модела на медиите в България - тенденция, която отдавна кръстосва Европа и региона с различен и променлив успех с мисия да спаси професионалната журналистика от изчезване.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    stankoyordanov avatar :-|
    Станко Йорданов
    • - 9
    • + 6

    Голяма какафония ми изглежда този бизнес модел. Сложен, нефокусиран и разпилян. И най-важното - липсва дефиниция на "нуждата", която тази "медия" ще задоволява, кой ще е потребителя, за когото ще е предназначена и защо той ще избере точно нея. Защо ще плаща за медията?

    Нередност?
  • 2
    izabell avatar :-|
    izabell
    • + 7

    Успех.За една година може да се направят много съществени неща.

    Нередност?
  • 3
    vladimiryosifov avatar :-?
    Владимир Йосифов
    • + 1

    Добра идея !
    Думата революция ме отблъсна .

    Нередност?
  • 4
    dohoditednes avatar :-|
    dohoditednes
    • - 1

    Търсенето на съдържание, което да привлича хората, остава най- голямото предизвикателство пред медиите.
    Авторите на проекта са се впуснали в опит, който е сложен, и не е сигурен като положителен резултат.
    http://dohodite.com

    Нередност?
  • 5
    gerydimitrova avatar :-?
    gerydimitrova
    • + 1

    Аз ще си закупя абонамент! Оставам с надеждата и силната вяра, че тази независима и крехка за момента медия няма да се превърне в поредната зависима и силна такава след година-две.
    Успех на екипа! Ако се работи повече за каузата и по-малко за пари вероятно ще има добър резултат.

    Нередност?
Нов коментар